Total Annihilation 2
Fra : Cifly

Dato : 14-08-05 15:53

Hej folkens

Nogle der kender til release dato for ovennævnte spil?

Cifly

Fra : Simon [2700]

Dato : 14-08-05 23:12

> Nogle der kender til release dato for ovennævnte spil?
er det sikkert det bliver lavet nu ?
-Simon

Fra : Cifly

Dato : 15-08-05 15:13

Simon skrev bl.a.:

> er det sikkert det bliver lavet nu ?

Det ved jeg faktisk ikke. Har bare hørt at en efterfølger var på vej.

Fra : Simon [2700]

Dato : 16-08-05 06:54

> Det ved jeg faktisk ikke. Har bare hørt at en efterfølger var på vej.

det har der været i mange år nu, rettighederene blev hvis jeg husker korrekt
købt af nogen andre,
men dete er ved at være en håndfuld år siden... var ellers et fedt
strategispil..
-Simon

Fra : René Keldorff

Dato : 18-08-05 08:24

Simon [2700] <devnull@linux.org> skrev:
>er det sikkert det bliver lavet nu ?
>-Simon

TA2 er på forsiden af PC Gamer www.pcgamer.com køb det i din blad
kiosk.

Fra : Silver

Dato : 15-08-05 01:58

"Cifly" <clauss"nospam"@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> Hej folkens
>
> Nogle der kender til release dato for ovennævnte spil?

Ser slet ikke ud til at være i produktion, hverken TTG eller Gamespot har
noget om det.

Silver.

Fra : Veset

Dato : 16-08-05 10:38

On Sun, 14 Aug 2005 16:52:34 +0200, "Cifly"
<clauss"nospam"@postkasse.net> wrote:

>Hej folkens
>
>Nogle der kender til release dato for ovennævnte spil?

Hej

Der står noget om det her: http://www.planetannihilation.com/
Og her: http://supcom.gaspowered.com/

--