BF2 update problemer..
Fra : Martin T.

Dato : 11-08-05 11:51

Jeg har store problemer med at patche bf2.. jeg når ikke meget længere end
til stadiet hvor der står "Patching, please wait". Jeg har prøvet med både
patch 1.01 og 1.02 begge uden held.

Lidt info:

P4. 3Ghz
2GB kingston pc3200 ram
asus x800xt gfx
seagate et eller andet 80 gb hd.

Mvh
Martin T.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 11-08-05 11:55

"Martin T." <thode@besked.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har store problemer med at patche bf2.. jeg når ikke meget længere end
> til stadiet hvor der står "Patching, please wait". Jeg har prøvet med både
> patch 1.01 og 1.02 begge uden held.

Noget jeg fandt på boomtown:

"For users receiving "Patching Failed" error: A number of users have
reported
problems patching their game. If you are having problems, check the
Battlefield 2 folder in your "My Documents" folder. There will be a "dmp"
directory that includes the patch log - you can get some hints on how to
fix your problems from there. One common problem is insufficient disk
space - due to the way the patch works you may need approximately
700 megabytes of free disk space."

Nu er det ikke helt det samme som dit problem men du kan da prøve.

/Kenneth Iversen

Fra : Martin T.

Dato : 11-08-05 12:44

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in message
> [...]
> 700 megabytes of free disk space."
>
> Nu er det ikke helt det samme som dit problem men du kan da prøve.

Det viste sig at det eneste der var i vejen var min manglende tålmodighed..
efter 10-15 min patching lykkedes det..
Lige en ting til. Når jeg skal logge på en server tager det ofte 2 min bare
at loade banen. derefter kan det tage op mod 3-5 min for serveren at
verificere mig.. kan det virkeligt passe?

Ellers mange tak for hjælpen

Mvh
Martin T.

Fra : Brian Lund

Dato : 11-08-05 13:15

> Det viste sig at det eneste der var i vejen var min manglende
tålmodighed..
> efter 10-15 min patching lykkedes det..

;)

> Lige en ting til. Når jeg skal logge på en server tager det ofte 2 min
bare
> at loade banen. derefter kan det tage op mod 3-5 min for serveren at
> verificere mig.. kan det virkeligt passe?

Ved mig tager det vist ca. 2 minutter at loade +verificere, jeg plejer at
spille på boomtowns servere.

Athlon XP Mobile 2400+ OC til ~2800+
768 MB PC3200 RAM
Radeon 9500 Pro

Dvs. et system der skulle være lidt langsommere end dit, og med væsentligt
mindre RAM!
Jeg kører så windows 2000, om det gør en forskel ved jeg ikke...

Har du nogen firewall, antivirus, et-eller-andet programmer kørende
samtidigt med BF2?
Prøv at lukke så meget af det ned som du kan!

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-08-05 17:17

In article <aec57$42fb40c4$3e3d8579$637@news.arrownet.dk>, Brian Lund wrote:
> [...]
> bare
>
> Ved mig tager det vist ca. 2 minutter at loade +verificere, jeg plejer at

40 sekunder at loade, 20 sec til verify her.
Athlon 64 3000+, 1GB, 2x160GB SATA diske i XP stripe set

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-05 06:48

> 40 sekunder at loade, 20 sec til verify her.
> Athlon 64 3000+, 1GB, 2x160GB SATA diske i XP stripe set

Ja så er det ved at være sjovt!

M? ;) - Der M-angler vist noget!

Brian