mods
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 22:16

Hej gruppe (-:

jeg har lige et spørgsmål til jer hjerner (-: hehe
jeg spiller wow og har der til fundet en fed mod
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=542
nu er problemet bare at jeg ik helt ved hvorden den skal ligges ind )-:
da siden ik fortæller noget om det, så var det lig jeg ville spørger jer (-:
mvh.light

Fra : Brian Hansen

Dato : 08-08-05 15:38

1light50 skrev:

> [...]
> da siden ik fortæller noget om det, så var det lig jeg ville spørger jer (-:

C:\Programmer\World of Warcraft\Interface\AddOns

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-05 20:44

Fra : Michael Holm

Dato : 09-08-05 07:39

1light50 wrote:
> "Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> interface er den tom,

ja

Fra : Michael Holm

Dato : 09-08-05 07:39

addonS skal den hedde

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-05 14:53

"Michael Holm" <tlf@20682620.dk> skrev i en meddelelse
> addonS skal den hedde

Michael Holm skrev:
addonS skal den hedde

> [...]
vh light 50

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-08-05 15:43

1light50 skrev:

> [...]

Prøv denne:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=184

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-05 00:25

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-08-05 15:22

1light50 skrev:

> [...]
> fed rød kasse op hvor der står nil value + en masse andet.

Hmm, kender ikke lige selv den AddOn, ser nærmest ud til at
du mangler at fortælle den hvad den skal når den runder de 20%?...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 10-08-05 15:42

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message

> Hmm, kender ikke lige selv den AddOn, ser nærmest ud til at
> du mangler at fortælle den hvad den skal når den runder de 20%?...

at den mod er "out-of-date" har intet med den "nil"-fejl at gøre...
nil-fejlen er en programeringsfejl (mener endda der står et sted i
kommentarne, hvordan man retter denne fejl)

men brug dog denne istedet:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=722

den virker (ingen "nil"-fejl), bliver stadig opdateret og er bedre,
flere muligheder for opsætning mht. hvornår der bedes om hjælp og om man
er solo, party eller i en raid-gruppe.

/Cag

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-08-05 15:33

Michael Holm skrev:

> addonS skal den hedde

Hvorfor det? Min hedder AddOns og virker fint?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Michael Holm

Dato : 12-08-05 17:09

Brian Hansen wrote:

> Hvorfor det? Min hedder AddOns og virker fint?

fordi jeg først skrev addon (uden s)

--Michae

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-08-05 08:36