Spil som minder om Mariokart bare til PC
Fra : Stefan M

Dato : 03-08-05 10:42

Hej Folkens, nogle som kender til nogle spil som minder om Mariokart, bare
til PC, Min kæreste er den ulykkelige ejer som må "nøjes" med en PC istedet
for en GameCube, så hvis jeg kunne gøre hende glad... Det er ikke bare
et bilspil jeg er ude efter men noget med samme geniale gameplay som er
sjovt for alle og gerne med samme system hvor man samler ting op og får ting
man kan bruge mod hinanden. Har hørt noget om et Hugo spil hvor man freser
rundt? Man skal helst kunne spille 2 mod hinanden.

Mvh Stefan

Fra : Laziter [9440]

Dato : 03-08-05 11:18

"Stefan M" <stefanmorsel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan bruge mod hinanden. Har hørt noget om et Hugo spil hvor man freser
> rundt? Man skal helst kunne spille 2 mod hinanden.

Tja Lego Racers har da nogle af de ting du/I efterlyser:

- Man kan spille 2 mod hinanden
- Man kan samle power-ups op og bruge mod hinanden.

Og så kan man selv bygge sin bil og sin spiller.

Ok der er ikke helt vildt mange baner i spillet, men jeg har nu alligevel
haft det ganske fornøjeligt med det lille Lego spil
Så vidt jeg husker er der vist også udkommet en 2'er.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 03-08-05 11:27

Stefan M wrote:
> [...]
> man kan bruge mod hinanden. Har hørt noget om et Hugo spil hvor man freser
> rundt? Man skal helst kunne spille 2 mod hinanden.

Wacky Wheels?
http://www.3drealms.com/wacky/

Magical Racing Quest
http://www.gamespot.com/dreamcast/driving/waltdisneyworldquestmrt/preview_2568406.html

Lego Racers
http://www.gamestats.com/objects/001/001997/

- Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 03-08-05 12:15

Stefan M wrote:
> [...]
> man samler ting op og får ting man kan bruge mod hinanden. Har hørt
> noget om et Hugo spil hvor man freser rundt? Man skal helst kunne

Din kæreste kan spille Mario Kart på sin PC i en Nintendo 64 emulator.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Stefan M

Dato : 03-08-05 22:01

Takker for alle gode svar. Jeg er nu igang med at finde ud af mere af alle
forslagne... Lige en ting til nedenstående, hvor finder jeg Mario Kart og en
Nintendo 64 emulator?? (hvis jeg ikke skal lede på P2P servers)

-Stefan

Fra : Kasper Aae

Dato : 03-08-05 12:27

On Wed, 3 Aug 2005 11:41:33 +0200, "Stefan M"
<stefanmorsel@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>man kan bruge mod hinanden. Har hørt noget om et Hugo spil hvor man freser
>rundt? Man skal helst kunne spille 2 mod hinanden.

Alternativet er at finde en Super Nintendo emulator, og det gamle
Mario Kart ROM - selvom det ikke er helt lovligt.

http://www.snes9x.com/

Spillene kan findes på diverse P2P netværk, eller her, f.eks:

http://www.coolrom.com/

--
Kasper Aae