BF2 Crash
Fra : Mikael Jensen

Dato : 01-08-05 15:13

hejsa alle

Jeg har hentet Demoen til BF2, da jeg gerne lige ville prøve spillet inden
jeg går ud og køber det.

Men jeg haqr et problem til tide, forbindelsen ryger på serveren. Nogle gør
den andre gør den ikke, synes det er meget underligt. Nogel gange får jeg
lov til at vælge en ny server og andre gange hopper den helt ud af
spillet...

1: hvilke porte skal åbnes i ens router for at spille online

2: Er det serverne der er problemer med eller er det min forbindelse?

Mikael

Fra : FedeDorit

Dato : 01-08-05 15:29

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1: hvilke porte skal åbnes i ens router for at spille online
>
> 2: Er det serverne der er problemer med eller er det min forbindelse?

Nu er det demoen du spiller og den var/er ikke helt stabil.
Det originale spil med den nyeste update er meget mere stabil...så hvis du
synes demoen/spillet er sjovt, så køb spillet...og hvis du vil være med i en
klan så prøv www.muttley.dk :)

Men du skriver heller intet om hvad du har af hardware i din pc eller hvad
internetlinie du har.

Du skal ikke åbne nogen porte i routeren for at spille.Du skal nok give XP
Firewall tilladelse til BF2(men det har du jo nok da du har været inde og
spille)

Fra : Mikael Jensen

Dato : 01-08-05 16:17

Hej

tak for det hurtige svar, jeg har 2048 ind og 256 ud så det burde være i
orden, windows firewall bruger jeg ikke, det den sutter, bruger Zonealarm og
det er konfigureret til at tillade BF2

Desuden er min computer i ordentilat spille, ellers ville jeg jo ikke kunne
spille mange dage i streg uden det virker, og så lige pludselig crasher det
en dag.

Grunden til jeg spiller demoen er at jeg PT. ikke har råd til spillet og da
også har andet at give mig til lige nu. Men demoen lever i hvert fald op til
mine forventninger

Mikael