ARGH! Hvordan får jeg svinghjulet af?!?
Fra : Morten Christensen

Dato : 06-06-01 21:50

Jeg har en Passola, som kører dårligt. Jeg fik af vide, at det var
tændspolen, den var gal med, så den vil jeg skifte, men jeg kan sq ikke få
svinghjulet af...... på min maxi skulle den bare lige ha' et enkelt slag med
en gummihammer, så kom den af, men det virker _ikke_ her.... (heller ikke
mange slag med en rigtig hammer .... jeg har osse prøvet at brække det
ud med en skruetrækker, men nej...

Den lokale knallertpusher har heller ikke en aftrækker, der passer til
Passolaen...

Hvad skal jeg gøre?????

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : RpR

Dato : 07-06-01 12:05

> [...]
> ud med en skruetrækker, men nej...
>
> Den lokale knallertpusher har heller ikke en aftrækker, der passer til

Prøvet aftrækkeren til en Yamaha FS-1 4g ?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-06-01 11:21

Nu har jeg købt en og aftrækker, og den virkede sq! Tak for hjælpen!

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : RpR

Dato : 12-06-01 12:30

> Nu har jeg købt en og aftrækker, og den virkede sq! Tak for hjælpen!

No prob, mente nok at alle japaner motorer har samme gevind ved svinghjulet
=)
Den passer ihvertfald på alle de "gamle" japanere jeg har haft nallerne i,
om det så var en Honda CBR 450 F =)

Fra : Kaj Schneider

Dato : 07-06-01 15:39