70 m2 Kløversten?
Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 05-09-05 17:53

Hej,

Hvordan kommer jeg af med 70 m2 kløversten?

De er taget op og klar til afhentning.

Jeg har haft en annonce i både den blå avis og gul og gratis.

Br,
Morten, Aalborg

Fra : Max

Dato : 06-09-05 07:47

Hej Morten

> Hvordan kommer jeg af med 70 m2 kløversten?

Kontakter en vognmand ;)

Mvh Max

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 06-09-05 11:09

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Morten

> Kontakter en vognmand ;)

Hmm, der er vist ikke en der kender prisen...

Br,
Morten

Fra : Max

Dato : 06-09-05 11:42

Hej Morten

> Hmm, der er vist ikke en der kender prisen...

Jeg kender godt prisen, men du spurgte jo om hvordan
du kommer af med stenene, du fortalte jo ikke at du ikke
havde råd til at få det gjort.

Mvh Max

Fra : SB

Dato : 06-09-05 12:12

Max wrote:
> Hej Morten

> Jeg kender godt prisen, men du spurgte jo om hvordan
> du kommer af med stenene, du fortalte jo ikke at du ikke
> havde råd til at få det gjort.
>
> Mvh Max

Jeg fik kørt ca. 8 tons ren beton (går ud fra at det er betonfliser) væk
i en container for ca 1000 kroner (inklusiv leje af container!)... Det
er da ikke så slemt!

--
Søren Bay
Email: bay SNABELA cool.dk

Fra : Nygaard

Dato : 06-09-05 12:26

> Jeg fik kørt ca. 8 tons ren beton (går ud fra at det er betonfliser) væk
> i en container for ca 1000 kroner (inklusiv leje af container!)... Det
> er da ikke så slemt!

Jeg tror du misforstår essensen i posten...
Det handler ikke om at få råd om hvordan man kan slippe af med det, men at
få camufleret en annonce, i håb om at der er en der vil afhente dem...

mvh
Nygaard

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 07-09-05 07:24

"SB" <bay@NOSPAMcool.dk> wrote in message
> [...]
> en container for ca 1000 kroner (inklusiv leje af container!)... Det er da

Jeg fik oplyst en pris på 3750,-

Br,
Morten

Fra : Max

Dato : 07-09-05 07:44

Hej Morten

> Jeg fik oplyst en pris på 3750,-

Så forstår jeg at du ikke har "råd", kontakt en anden vognmand
og hør hvad han skal have for det, og fortæl ham at du ikke skal
købe lastbilen, kun låne den.

Mvh Max

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 07-09-05 14:52

> [...]
>
> Så forstår jeg at du ikke har "råd", kontakt en anden vognmand
> og hør hvad han skal have for det, og fortæl ham at du ikke skal

Br,
Morten