Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mistede billeder på SD ram kort
Fra : Thomas Frank

Dato : 24-08-05 20:09

Hej jeg er lige blevet gift......

Så jeg havde givet en kamera til en ven der tog en masse
billeder............ men desværre er han kommet til at slette dem.

Det eneste jeg kan finde ved hjælp af image recovery program er de samme 7
billeder 50 gange. Findes der er program der kan læse i dybden på et SD ram
kort? hvis der gør hvad hedder det??

Med venlig hilsen

den nygifte TFrank

Fra : emj

Dato : 24-08-05 21:02

Thomas Frank skrev:

> Findes der er program der kan læse i dybden på et SD ram
>kort? hvis der gør hvad hedder det??

Prøv at hente "Handy recovery" her
http://www.handyrecovery.com/

Det kan finde alle slettede filer på et formatteret kort, indtil de
bliver overskrevet af andre filer.

Hilsen emj

Fra : Thomas Frank

Dato : 24-08-05 21:47

> Prøv at hente "Handy recovery" her
> http://www.handyrecovery.com/
>
> Det kan finde alle slettede filer på et formatteret kort, indtil de
> bliver overskrevet af andre filer.
>
> Hilsen emj
hej ser du det er det der er problemet det ser ud til at de 7 billeder har
overskrevet kortet helt. derfor et program der kan kikke i dybden.

TFrank

Fra : emj

Dato : 24-08-05 21:51

Thomas Frank skrev:

>hej ser du det er det der er problemet det ser ud til at de 7 billeder har
>overskrevet kortet helt. derfor et program der kan kikke i dybden.

Det må være et meget lille kort, hvis det kan overskrives med 7
billeder.
Hilsen emj
--
HARDDISKEN
http://212.10.68.96/emj/

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-08-05 00:22

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være et meget lille kort, hvis det kan overskrives med 7
> billeder.
> Hilsen emj

Kan være at han mener at de samme 7 billeder findes igen og igen på hele
kortet.
Han skriver jo de samme 7 billeder 50 gange i første indlæg..

Og tillykke med gifte målet..
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra : Jakob

Dato : 25-08-05 09:44

In article <430d0796$0$7635$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
Tholo@mail1.stofanet.dk says...

> Kan være at han mener at de samme 7 billeder findes igen og igen på hele
> kortet.

Damn hvor surt, må sgu da håbe det er 7 gode :0)
--
Venlig hilsen

Jakob