Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor skal man handle?
Fra : Flemming [2920]

Dato : 23-08-05 17:15

Jeg skal ud og handle et nyt Nokin D70s kit eller et canon D350 kit
- jeg har støvet EDB priser rundt, og er fristet af at handle i Virum, men
er der nogle af jer der har et hint til en Billigere butik, der ikke er på
EDB priser.dk

Flemming

Fra : Peter Sindrup

Dato : 23-08-05 17:44

"Flemming [2920]" <flemming@frontsite_remove.dk> wrote in message
> [...]
> er der nogle af jer der har et hint til en Billigere butik, der ikke er på

Ville klart smutte forbi www.kamerahuset.dk på Frederiksundsvej.

Peter

Fra : Claus Bjerre

Dato : 24-08-05 21:09

> Ville klart smutte forbi www.kamerahuset.dk på Frederiksundsvej.
>
> Peter

Min søn er ude efter DSLR og var i Bingo Frederikssundsvej og i Kamerahuset.
I førstnævnte fik han en omhyggelig og så vidt jeg kan vurdere kompetent
gennemgang af de forskellige mulighder, mens kamerahuset ikke rigtigt gad
snakke med ham.
Claus Bjerre

Fra : HKJ

Dato : 24-08-05 21:14

Claus Bjerre wrote:
> [...]
> gennemgang af de forskellige mulighder, mens kamerahuset ikke rigtigt gad

Kamerahuset satser på lav pris ikke på service og vejledning.
Generelt vil mængden af vejledning i en butik dog være meget afhængig af
hvem du snakker med. Hvis du får fat i en der ved noget om emnet kan du
tit få vejledning.

Fra : Jacob K.

Dato : 25-08-05 12:57

> i Bingo Frederikssundsvej og i Kamerahuset. I førstnævnte fik han en
> omhyggelig og så vidt jeg kan vurdere kompetent gennemgang af de
> forskellige mulighder, mens kamerahuset ikke rigtigt gad snakke med ham.

-Jeg har samme erfaring mht. begge butikker.
Kamerahuset er for dem der allerede ved alt om hvad de vil have. Bingo er
for dem der vil have service.

-Vh. Jacob K.

Fra : fam. Ager

Dato : 23-08-05 17:46

hej

jeg ville tage ac-foto i tyskland...

torben

Fra : Tobester

Dato : 23-08-05 19:42

www.technikdirekt.de
www.ac-foto.de

Vær opmærksom på, at de fleste af de kameraer, du køber efter søgning på
edbpriser IKKE er fra Canon-DK. Altså skal den pågældende forretning stadig
sende kameraet langt væk til evt. reparationer omfattet af din
reklamationsret iht DK-lovgivning

Fra : Jacob

Dato : 23-08-05 21:15

"Tobester" <ttbdk(FJERN)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> edbpriser IKKE er fra Canon-DK. Altså skal den pågældende forretning
> stadig sende kameraet langt væk til evt. reparationer omfattet af din

Min er en tysker og blev forsøgt fixet af PW i rødovre. canon har vist ikke
selv et værksted. de bruger PW. lige gyldigt hvor dit kamera stammer fra i
europa sådan ca så kan du få fixet dit kamera i dk.

jacob

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 20:35

prøv dk.pricerunner.com - de lister af og til fra butikker der ikke er på
edbpriser.dk herunder et par tyske. P.t. finder man således huset til 5214,-
i tyskland (700 euro).

Om det fås billigere ved jeg endnu ikke. Hvis må du gerne smide links her,
da jeg også er på vej efter et 350D kit....

/Torben

Fra : Flemming [2920]

Dato : 23-08-05 20:08

Tak for alle jeres reply:
Let the shopping beging!

Flemming

Fra : Flemming [2920]

Dato : 23-08-05 20:25

Har bestemt mig.tror jeg:
EOS 350 D Doppelzoom Kit mit 18-55 + 55-200 + BG-E3

hos ac-foto.com til 1.129,00 ? incl UPS.
skal lige have nærlæst Told reglerne..
er der ingen bliver det ca. 8949.72 DKR

Fra : Jakob

Dato : 23-08-05 20:36

In article <430b77f2$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
flemming@frontsite_remove.dk says...
> Har bestemt mig.tror jeg:
> EOS 350 D Doppelzoom Kit mit 18-55 + 55-200 + BG-E3
>
> hos ac-foto.com til 1.129,00 ? incl UPS.
> skal lige have nærlæst Told reglerne..
> er der ingen bliver det ca. 8949.72 DKR

Der er ingen told på værer fra DE :0). Men hvorfor tager du to halvgode
objektiver istedet for et godt ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Tobester

Dato : 23-08-05 20:40

Ingen told, ingen moms uzw., sålænge du er indenfor EU, og om man kan lide
det eller ej, så er Tyskerland det!

Fra : Flemming [2920]

Dato : 23-08-05 20:50

KANON!

.. og tak!

Fra : Simon Nielsen

Dato : 23-08-05 21:45

> [...]
> Har bestemt mig.tror jeg:
> EOS 350 D Doppelzoom Kit mit 18-55 + 55-200 + BG-E3
>
> hos ac-foto.com til 1.129,00 ? incl UPS.

Inden for EU = Ingen told, så det er så let

Mvh
Simon

Fra : HBJensen

Dato : 24-08-05 10:01

> [...]
> Har bestemt mig.tror jeg:
> EOS 350 D Doppelzoom Kit mit 18-55 + 55-200 + BG-E3
>
> hos ac-foto.com til 1.129,00 ? incl UPS.

Jeg købte samme kit hos Japan Photo i Århus til 8999,-

HB

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-08-05 21:03

Når nu du har fundet det gode pris. Så gå ned til din lokale forhandler og
giv ham valgmuligheden for at sælge til ca. samme pris.... Nogen er villige
til at gå ned og det er rart at handle lokalt, hvis der nu skulle opstå
problemer.... Det gjorde jeg, og fik en god pris. Det var godt nok på en
Pentax *istDS med en del tilbehør, men det må også være muligt på alle andre
mærker...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Flemming [2920]

Dato : 23-08-05 21:10

Hej Henrik:

10 sec. inden jeg så din posting lå en mail i min udbakke til Fotohuset i
Virum - så kan de tage den eller lade være

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-08-05 18:21

"Fotohuset i Virum"

Spændene. Men jeg ville nok tage derned. De får sikkert en milliard-million
mails fra folk som vil have rabat... Tag derned med "pengene i hånden", så
er de sikkert mere villige..