U2 m.m.
Fra : Frk.V.

Dato : 06-06-01 12:27

Hej alle,
Ville blot gøre opmærksom på, at der i dag kun er en måned til, jeg skal se
og høre Bono og gutterne i Forum! Hurraaaaaaaaaa, hvor jeg glæder mig! Er
der nogen, der kan anbefale noget med Stereophonics, der jo skal opvarme før
U2????? Kender vist ikke noget med dem?

Håber I får en god dag!

Hilsen Frk.V.

Fra : AR1

Dato : 06-06-01 18:21

bbb nnn mmm ccc
Ï Frk.V. <missam74@hotmail.com> Ýãñáøå óôï ìÞíõìá óõæÞôçóçò:
LroT6.5814$R84.860812@news010.worldonline.dk...

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 07-06-01 10:01

"Frk.V." <missam74@hotmail.com> wrote in message
> Hej alle,
> Ville blot gøre opmærksom på, at der i dag kun er en måned til, jeg skal
se
> og høre Bono og gutterne i Forum!

Forum har efter sigende en skodlyd.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Frk.V.

Dato : 07-06-01 11:31

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
> Forum har efter sigende en skodlyd.

Hej med dig,
Det var ærgerligt, du ikke fik billet????? Nej, helt ærligt så tror jeg på,
at koncerten med U2 bliver rigtig god - også selvom lyden i Forum har en
"skodlyd"...så jeg tillader mig lige at være ligeglad og glæder mig stadig
rigtigt meget til koncerten!

God weekend!

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 07-06-01 12:35

> "Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
> >
> Hej med dig,
> Det var ærgerligt, du ikke fik billet?????

Jeg har ikke bestilt, eller forsøgt på samme

> [...]
> "skodlyd"...så jeg tillader mig lige at være ligeglad og glæder mig stadig

Ja, naturligvis, det ville jeg også gøre hvis jeg var fan af U2.

Min betragtning var mere generel, at forums beton ikke skulle være specielt
fed for musikken. Jeg har dog ikke andre "beviser" at støtte mig op ad, end
2. hånds fortællinger.

Fra : Hans og Maria

Dato : 07-06-01 19:26

"Frk.V." skrev:

> [...]
> der nogen, der kan anbefale noget med Stereophonics, der jo skal opvarme før

Jeg har "Performance and Cocktails" fra 1999. Det er et udmærket lille
rockalbum der ikke hævder at være stor kunst. De minder lidt om Manic Street
Preachers og måske endog en lille smule om legendariske The Replacements.

Og nej, jeg skal ikke ind at høre U2. Det kunne nok ellers have været sjovt.

--
Hans Hüttel | e-mail: hans@cs.auc.dk
Institut for datalogi | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans