Ny Motorola mobiltelefon med iTunes??
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 07-09-05 16:18

Hej

Mon dette er den nye iTunes telefon fra motorola som de vil vise i aften.

Jeg fandt den på gsmarena.com

Motorola RAZR V3x. Previously known as Motorola V1150
General
Network
UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced
2005, 1Q
Status
Coming Soon
Size
Dimensions
99 x 53 x 19.6 mm
Weight
125 g
Display
Type
TFT, 256K colors
Size
320 x 240 pixels

- Second external 4096 colors display, STN (96 x 80 pixels)
- Downloadable wallpapers, screensavers
Ringtones
Type
Polyphonic (24 channels), MP3
Customization
Composer, download
Vibration
Yes
Memory
Phonebook
1000 entries, Photo call
Call records
10 dialed, 10 received, 10 missed calls
Card slot
microSD (TransFlash) (up to 512MB)

- 5 MB internal memory
Features
GPRS
Class 10 (4+1/3+2 slots)
Data speed
32 - 48 kbps
Messaging
SMS, MMS, EMail
Clock
Yes
Alarm
Yes
Infrared port
No
Games
Yes + downloadable
Colors

Camera
2 MP, 1600x1200 pixels, video, flash; secondary video call VGA camera

- Bluetooth
- Java MIDP 2.0
- MP3/AAC/MPEG4 player
- WAP 2.0
- T9
- Calendar
- SyncML
- USB port
Battery

Standard battery, Li-Ion 850 mAh
Stand-by
Up to 250 h
Talk time
Up to 5 h

--
Hilsen
Nyeboe

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-09-05 17:57

J.K. Nyeboe <nyeboe@gmail.dk> wrote:

> Hej
>
> Mon dette er den nye iTunes telefon fra motorola som de vil vise i aften.
>
> Jeg fandt den på gsmarena.com
>

> Motorola RAZR V3x. Previously known as Motorola V1150

jeg tror nu den hedder rokr. Pudsigt den ikke er præsenteret, når der nu
hænger en megastor plakat af den ved busstoppestedet på Tuborgvej, udfor
kirkegårdden.

Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-09-05 18:18

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> jeg tror nu den hedder rokr. Pudsigt den ikke er præsenteret, når der nu
> hænger en megastor plakat af den ved busstoppestedet på Tuborgvej, udfor
> kirkegårdden.

Det så jeg godt, da jeg kørte hjem fra arbejde i går. Desværre kørte jeg
så stærkt, at jeg ikke rigtig fik set, hvad det drejede sig om. Er det
en Rokr?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-09-05 20:31

> Det så jeg godt, da jeg kørte hjem fra arbejde i går. Desværre kørte jeg
> så stærkt, at jeg ikke rigtig fik set, hvad det drejede sig om. Er det
> en Rokr?

jeg troede ikke mine egne øjne såeh ...

Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-09-05 21:00

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> jeg troede ikke mine egne øjne såeh ...

Nu har jeg lige været oppe at kigge. Jeg skulle alligevel hente en
billet i automaten på Hellerup Station. Der står MotoBlack hen over
reklamen, og der er tydeligvis en klaptelefon. Jeg kan ikke se andet,
end at det er en Motorola V3 BLK og ikke en Rokr.

<http://direct.motorola.com/DNS/web_producthome.asp?Country=DNK&language
=DNS&productid=29539>

Noget andet er, at det er spændende, hvornår Rokr kommer til Danmark.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-09-05 21:36

> [...]
> =DNS&productid=29539>
>
> Noget andet er, at det er spændende, hvornår Rokr kommer til Danmark.

damn, så er jeg for sulten efter gadgets Tak for kigget.

Flemming Rubini

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-09-05 21:23

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote: