Stort begyndelsesbogstav i Word
Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-05 07:19

Hvordan får man Word til at undlade at angive et stort
begyndelsesbogstav for startordet i hver celle i en tabel? Det har ikke
hjulpet at gå ind i Autokorrektur og her afkrydse »Stort
begyndelsesbogstav i sætning«. I Word 2002 kan man dog afkrydse et felt
der direkte taler om cellerne i en tabel, men altså ikke i Word 2004 til
MacOS X.
--
Per Erik Rønne

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-09-05 17:39

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> [...]
> begyndelsesbogstav i sætning«. I Word 2002 kan man dog afkrydse et felt
> der direkte taler om cellerne i en tabel, men altså ikke i Word 2004 til

Jeg kan heller ikke finde indstillingen på forhånd, men ved at klikke på
knappen der kommer i den første celle, når den retter, kan du vælge
"Stop Auto-capitilazing First Letter of Table Cells"

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-05 17:59

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Jeg kan heller ikke finde indstillingen på forhånd, men ved at klikke på
> knappen der kommer i den første celle, når den retter, kan du vælge
> "Stop Auto-capitilazing First Letter of Table Cells"

Hvilken knap?
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 07-09-05 18:06

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Hvilken knap?

Jeg fandt den. Knappen vises kun hvis man placerer cursoren lige under
det bogstav, som automatik er blevet gjort stort.
--
Per Erik Rønne