Hvilket FTP program?
Fra : Marc Elveberg

Dato : 25-08-05 20:24

Hej

Hvilket FTP program bruger I ?

Jeg søger et som er godt, brugervenligt og ikke mindst gratis, hvad
har I af forslag?

Marc

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 25-08-05 23:31

Marc Elveberg <marce@O604Cmailme.dk> wrote:

> Hvilket FTP program bruger I ?
>
> Jeg søger et som er godt, brugervenligt og ikke mindst gratis, hvad
> har I af forslag?

Jeg bruger RBrowserLite, som er en fri version af RBrowser. Jeg ser dog
nu, at der er kommet en ny version af RBrowser, som kan køre i en
ulicenseret tilstand, og som erstatter RBrowserLite. Den nye har jeg
ikke prøvet.

http://www.rbrowser.com/

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 26-08-05 17:45

Marc Elveberg <marce@O604Cmailme.dk> wrote:

> Hvilket FTP program bruger I ?
>
> Jeg søger et som er godt, brugervenligt og ikke mindst gratis, hvad
> har I af forslag?

Jeg kan anbefale Cyberduck:
<http://cyberduck.ch/>

mvh.