Tele2's news server
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-05 20:23

Her hos mine forældre er der internetforbindelse via Tele2 ADSL.
Forbindelsen er fin, men jeg synes, deres news server er noget ustabil.
En stor del af tiden kan jeg slet ikke få forbindelse, og f.eks. i aften
kommer der slet ikke nogen nye artikler, selv om forbindelsen
øjensynligt er i orden. Er der andre, der har lignende erfaringer?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Bastard Operator fro~

Dato : 19-08-05 14:30

In article <1h1idzh.1fcvylov3xdkwN%news@muenster.dk>, Henrik Münster wrote:
> [...]
>kommer der slet ikke nogen nye artikler, selv om forbindelsen
>øjensynligt er i orden. Er der andre, der har lignende erfaringer?

Min erfaring med Getto nets newsserver er at den er rimelig pålidelig,
men jeg bruger den ikke pt hjemme fra. Hvorfor bruger du ikke sunsite
eller lignende når du så ofte befinder dig på alternative ISP'eres
newsservere?

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-08-05 18:31

Bastard Operator from Hell <bofh@Sun.eng.sun.com> wrote:

> [...]
> men jeg bruger den ikke pt hjemme fra. Hvorfor bruger du ikke sunsite
> eller lignende når du så ofte befinder dig på alternative ISP'eres

Det gør jeg sådan set ikke. Det er stort set altid TDC's servere, man
støder på, når man er ude. Problemet her hos mine forældre er, at
naboens paranoide firma har fået den vildfarne idé, at nogen kan finde
på at bruge hans netværk. Derved ville de kunne hacke sig ind på
firmaets computere. Derfor har de sat kodeord på og lukket porte, så nu
kan jeg ikke bruge det. Jeg har derfor måttet sætte en AirPort base op
hos mine forældre, og de har ADSL hos Tele2. Hvis der fortsat er
problemer, vil jeg overveje dit forslag, men lige nu fungerer det
heldigvis.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mikkel U.

Dato : 19-08-05 18:13

Henrik Münster wrote:
> [...]
> kommer der slet ikke nogen nye artikler, selv om forbindelsen
> øjensynligt er i orden. Er der andre, der har lignende erfaringer?

http://driftstatus.uni2.dk kan være til info her.

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-08-05 18:31

Mikkel U. <mikkelu@gmail.com> wrote:

> http://driftstatus.uni2.dk kan være til info her.

Tak. Jeg havde faktisk helt glemt, at Tele2 har overtaget Uni2.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 22-08-05 08:22

In article <1h1k3bx.m3mfkl1e8sdl4N%news@muenster.dk>,
news@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Tak. Jeg havde faktisk helt glemt, at Tele2 har overtaget Uni2.

Har Uni2 da ike altid været Tele2's erhvervsselskab, mens Get2net var
for private?