Pludseligt kom Growl listende
Fra : Steen Jensen

Dato : 14-08-05 09:02

Jeg sad og legede med Adium, en ret fed messenger.
Pludseligt kom der en besked på skærmen, der anbefalede mig, at
installere et program ved navn Growl. Det gjorde jeg.
Ved nogen hvad det præcis er, og hvorfor det pludseligt poppede op?
Det var ikke en besked jeg fik, gennem Adium...

--
Steen

isteen.smartlog.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-05 09:39

Prøv www.growl.info

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-08-05 10:00

<Lasse> wrote:

> Prøv www.growl.info

Okay, det er en slags notifier, men mon det er en slags spam der kommer
via Adium?
--
Steen

isteen.smartlog.dk

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 14-08-05 20:11

On 2005-08-14 10:59:33 +0200, isteen@gmail.com (Steen Jensen) said:

> Okay, det er en slags notifier, men mon det er en slags spam der kommer
> via Adium?

Dunno... Men jeg synes det er nice at bruge fx. synergy og adium sammen
med growl. Det fungerer fint.