Mac / Mobil
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 11-08-05 19:47

Jeg vil købe en ny mobil telefon. Jeg har Nokia nu og vil egentlig
helst have en Nokia igen. Jeg havde en sonyericsson sidst. En T610, men
den var en stor skuffelse. langsom og ustabil.

Dog har jeg hørt at sonyericsson er bedre til at synkronisere med mac?

Vil gerne købe den nye nokia 8800, men kan den synkronisere med mac?
Kalender; Har entourage på arbejde og en g5 osX lige under tigeren.
Har G5 dual mac'en bluetooth?

Jeg har en powerbook G4 samme styre system. Vil også gerne bruge
telefonen til at komme på nettet, med evt. bluetooth.

Nogle som har nogle gode råd eller erfaringering?

Tak.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 11-08-05 21:22

On 2005-08-11 20:46:33 +0200, meatgoogle@yahoo.com said:

> Dog har jeg hørt at sonyericsson er bedre til at synkronisere med mac?

Jeg har ikke kunne mærke forskel på synkronisering af min Sony Ericsson
Z1010 og min Motorola Razr V3. Tænd for blåtand, kør iSync, når du har
opsat enheden med password, så telefon og mac er parret, er det bare at
trykke på "synkroniser".
Var virkelig imponeret over, hvor let det var. Havde en del problemer
med det på Windows.

> Vil gerne købe den nye nokia 8800, men kan den synkronisere med mac?
> Kalender; Har entourage på arbejde og en g5 osX lige under tigeren.
> Har G5 dual mac'en bluetooth?

Så vidt jeg husker, havde de gamle ikke. Men alle modellerne, der
sælges nu, har.

> Jeg har en powerbook G4 samme styre system. Vil også gerne bruge
> telefonen til at komme på nettet, med evt. bluetooth.

Har prøvet at sætte det op, og det fungerer udmærket. Igen er det
virkelig let at opsætte, forudsat, at du har GPRS-opsætning på
telefonen.

--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : Steen Larsen

Dato : 11-08-05 21:39

In article <42fbb34d$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mikkel Westh <mikkelw@MUSEFÆLDEgmail.com> wrote:

> Så vidt jeg husker, havde de gamle ikke. Men alle modellerne, der
> sælges nu, har.

Der er ikke nogen G5 Towers som kommer med BT. Det er en option man skal
tilvælge. De kommer sjovt nok alle med antenne!
Hvis Nokia 8800 er en Series 60 telefon virker det med Tiger og kun med
Tiger. Ellers ikke.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 11-08-05 22:01

Mikkel Westh wrote:

> [...]
> trykke på "synkroniser".
> Var virkelig imponeret over, hvor let det var. Havde en del problemer

Der er desværre problemer med flere Nokia-telefoner om der er med den
nævnte skal jeg ikke kunne sige. Bl.a. 6230 som jeg har, den kan iSync
slet ikke snakke med. Men det er vist primært telefonen der ikke
overholder standarderne, den snakker heller ikke med Palm Tungsten T3.

/Andreas