Scanne harddisk for ændringer
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-08-05 12:59

Hejsa,

Er der nogen der kender et program, som kan scanne en harddisk for
ændrede/nye filer efter en installering? Det skal selvfølgelig kunne
køre på 10.4.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Bruno

Dato : 09-08-05 16:04

René Frej Nielsen wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der kender et program, som kan scanne en harddisk for
> ændrede/nye filer efter en installering? Det skal selvfølgelig kunne
> køre på 10.4.

Finder, lige ved hånden og dens søg funktion er ikke så dum endda.

Mvh

Bruno

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-08-05 17:41

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Finder, lige ved hånden og dens søg funktion er ikke så dum endda.

Hmm... jeg kunne selvfølgelig søge efter filers ændringsdato, men jeg
tror ikke det virker med installeringer. Såvidt jeg husker, så
placerer installationsprogrammerne filerne med de oprindelige dato'er
og ikke den dato de er installeret.

Det jeg har brug for er en komplet liste over ændrede/ny filer. Det må
da findes!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 09-08-05 18:10

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Er der nogen der kender et program, som kan scanne en harddisk for
> ændrede/nye filer efter en installering? Det skal selvfølgelig kunne
> køre på 10.4.

File Buddy 8 kan lave et snapshot af en disk før og efter og foretage en
sammenligning.

<http://www.mothsoft.dk/osx/fb8.html>

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-08-05 20:24

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> File Buddy 8 kan lave et snapshot af en disk før og efter og foretage en
> sammenligning.
>
> <http://www.mothsoft.dk/osx/fb8.html>

Nice. Det vil jeg da afprøve.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 13-08-05 20:57

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> Nice. Det vil jeg da afprøve.

(Er lige hjemvendt fra en uge på Læsø, så et lidt sent svar)

Hvis du ikke har problemer med Terminalen, vil jeg i anbefale logGen. Er
gratis og kan hentes her:

<http://www.lsa.umich.edu/lsait/admin/mac/software/index.asp>

Tjekker dog ikke /Users, men der er på den anden side nok ikke så
relevant.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-08-05 00:09

Thomas Tvegaard <tvegaard@*ud*gmail.com> wrote:

> [...]
>
> <http://www.lsa.umich.edu/lsait/admin/mac/software/index.asp>
>
> Tjekker dog ikke /Users, men der er på den anden side nok ikke så

Den skal jeg da lige tjekke. Jeg roder tit i terminalen, så det skulle
være til at finde ud af. Det er jo rart at bruge noget software, som
er skabt til formålet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen