Trådløs på Skagen
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-08-05 18:42

Vi tager nok en lille tur til Skagen i weekenden. Måske er det ikke så
specifikt Mac-orienteret, men der skulle vel ikke være nogen af jer, der
ved, om man kan få internetforbindelse i Skagen? Et trådløst netværk er
nok det letteste.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 03-08-05 07:41

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> specifikt Mac-orienteret, men der skulle vel ikke være nogen af jer, der
> ved, om man kan få internetforbindelse i Skagen? Et trådløst netværk er

Vi har ingen hot-spots hvis det er det du mener. Skagen er sku en ø hvad IT
angår. Men jeg håber da på at vi engang i fremtiden kan tilbyde det.

Hygge og ha en go tur.

Bo

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-08-05 08:55

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> writes:

> [...]
> specifikt Mac-orienteret, men der skulle vel ikke være nogen af jer, der
> ved, om man kan få internetforbindelse i Skagen? Et trådløst netværk er

Har du kigget på TDC's hotspotløsning. Grenen Camping er med.

http://erhverv.tdc.dk/hotspot/lok.php

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-08-05 07:48

> [...]
>
> http://erhverv.tdc.dk/hotspot/lok.php
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular Bells!"
Hehe, ja der kan man sku se, der var noget jeg som skawbo ikke var klar
over.

Tak for info.

Bo

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-08-05 09:50

In article <42f1ba10$0$39707$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hehe, ja der kan man sku se, der var noget jeg som skawbo ikke var
> klar over.
>
> Tak for info.

Jeg har søgt på forskellige hjemmesider med trådløse netværk. Der er
åbenbart også et "Wi-Fi Hotspot" biblioteket. Jeg har netop ringet derop
for at få det bekræftet, og den er god nok. Man kan bare komme med sin
computer i åbningstiden, som dog ikke er enormt lang, sætte sig i
lokalet og gå på nettet. Det er helt frit, lader det til. Så det tror
jeg da bare, jeg vil gøre.

<http://www.openwifi.dk/index.php?page=hotspots&coor=&adresse=&postnr=&by
=Skagen&soeg=S%F8g&freesearch=&openstate=open&commstate=commercial>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster