en lille konkurrence... ;-)
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 05-06-01 21:10

Hvem får flest points i MacMoorhuhn??!!

Hent dette fremragende spil her:
<http://www.coolmedia.de/macmoorhuhn/>

Se Top-100 her:
<http://www.macnews.de/service/moorhuhn/macmoorhuhn_top100.html>

Min foreløbige score er 1015 - langt fra nok til en placering på
Top-100...

Hvem er med?

(Måske et forslag til Peter B. Perlsø's spilside?)

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 05-06-01 21:33

Jesper Møller-Fink skrev:

> [...]
> Top-100...
>
> Hvem er med?
>
> (Måske et forslag til Peter B. Perlsø's spilside?)

WOW. Her er noget jeg skal arbejde med. Mit max. er mindre end 800. Men jeg
skal nok komme efter det . Nogle tricks som jeg ikke har opdaget endnu?
Jeg har hatten, den nærgående høne og vindmøllen. Nogle andre?

Anders

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 05-06-01 22:00

Anders Jakobsen <newton@os.dk> wrote:

> WOW. Her er noget jeg skal arbejde med. Mit max. er mindre end 800. Men jeg
> skal nok komme efter det . Nogle tricks som jeg ikke har opdaget endnu?
> Jeg har hatten, den nærgående høne og vindmøllen. Nogle andre?

Skyd på et træ og ram så mange balde du kan. Blad nr. 10 giver 100
points. Du behøver ikke skyde 10 i træk. Vær i øvrigt opmærksom på at
'tricket' kun virker en gang og kræver træning - jeg har ikke kunnet
forøge min score - snarere tværtimod...

Men sjovt er det!

--
mvh Jesper