Akkorder søges!!!
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 05-06-01 20:14

Hej ng,

er der nogen som har akkorderne til "I Can Help"??? originalt indspillet
(lavet) af Billy Swan, men mange andre har vist også kopieret den, bl.a.
Elvis Presley og Niels Hausgaard kom med en dansk version sidste år - tror
jeg...

på forhånd mange tak

Rasmus Møller

Fra : Casio

Dato : 05-06-01 20:22

Ved ikke om de er rigtige, for jeg kender ikke sangen. Men prøv her:

http://users.bigpond.net.au/beachhouse/tabs/Icanhelp.txt

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 05-06-01 20:35

Fra : Casio

Dato : 05-06-01 20:30

haar har, jeg kom bare føøøørst, har har har haaaar har!

hehe, lol!

"Poul Erik Dyreborg" <poulerik.dyreborg@ikast.mail.telia.com> skrev i en
meddelelse news:3b1d33bb$0$1537$d40e179e@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Poul Erik Dyreborg

Dato : 05-06-01 21:18

Damn

Fra : kautaq

Dato : 05-06-01 20:41

Rasmus M. Jensen wrote:

> [...]
> Elvis Presley og Niels Hausgaard kom med en dansk version sidste år - tror

Linket fra Casio er rigtigt, men Niels Hausgaard?
Tror du ikke det er Ib Grønkaal du tænker på?

Hov! Jeg mener naturligvis Ib Grønbæk.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Lars Ehlersen