Bær Giftige eller ej
Fra : MuLLe

Dato : 06-09-05 18:54

Hej NG.

Kan i hjælpe mig lidt her.
Jeg har postet nogle billeder i dk.binaer, af nogle bær.
Er disse bær giftige, eller er de ikke.

Kan i hjælpe mig med det, helst hurtigt tak.....

Manger hilsner MuLLe

Fra : Kim

Dato : 06-09-05 19:31

On Tue, 6 Sep 2005 19:53:37 +0200, "MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har postet nogle billeder i dk.binaer, af nogle bær.
>Er disse bær giftige, eller er de ikke.

>Kan i hjælpe mig med det, helst hurtigt tak.....

Mon ikke der er større mulighed for et svar i : news:dk.natur

>Manger hilsner MuLLe

Mange hilsener

--
Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-09-05 19:55

Kim wrote:
> Mon ikke der er større mulighed for et svar i : news:dk.natur

Jo - hvis det er vilde bær - ellers

news:dk.fritid.hus-og-have hvis det er noget fra n have.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-09-05 20:14

MuLLe wrote:
> Er disse bær giftige, eller er de ikke.

Det ligner rønnebær.

De kan vist bruges til gele - og det er vistnok også dem, der bliver brugt
til "Gammel Dansk" - men der bliver det nok svært, at få opskriften

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 18:23

"MuLLe" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er disse bær giftige, eller er de ikke.
>
> Kan i hjælpe mig med det, helst hurtigt tak.....

_Har_ du spist af dem da?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : MuLLe

Dato : 08-09-05 22:05

"Trekroner" wrote
> _Har_ du spist af dem da?

Neeej det har min søn... han har spist 2..

MvH MuLLe