Plet på murværk - træbeskyttelse
Fra : Jørgen Kjøller

Dato : 04-09-05 13:34

Hej Gruppe

Jeg kan huske at Flemming Leth har vist hvordan man fjerner en sådan plet,
men kan desværre ikke mere finde oplysningerne ?

Kan nogen hjælpe ?

Pft.

Jørgen

Fra : ***Fr@nk***

Dato : 05-09-05 16:22

Hej.

Køb 1 liter grundrengøring fra Sadolin
Varmt vand og grundrengøring fra Sadolin, kan fjerne olieplette fra fliser.
Brug en stiv børste til det, og glæd dig over at du nu kan fjerne pletter,
som før var umuligt.
1 liter koster ca 50 kr. og det er biologisk nedbrydeligt.

Mvh.
Frank

Holmegaard Tagmaling
www.tagmalerne.dk