Puch Maxi P: problem med olie spild
Fra : Øistein wind

Dato : 05-06-01 18:08

Hey.
Jeg har en Puch Maxi P model. Der er et lille hul neden under forreste
tandhjul på mototrblokken, hvor olien, som man har hældt på koblingen løbber
ud!
Kan det passe? Eller skal der en prop i?
Jeg tror det er et overløbshuld, men det kan næsten ikke passe, når næsten
al olien løber ud igen.
Nogen der er kloge?
Med venlig hilsen
Øistein

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 19:11

der sidder prop i, hvis det er den ved højre pedal...

/Free

Fra : Øistein wind

Dato : 05-06-01 19:12

Nixen.
det er et hul ved venstre pedal, på den side, hvor kæden til motoren er.

Fra : Søren Houmark

Dato : 05-06-01 19:17

så meget ved jeg ikk om den :(

/Free

Fra : Brian Nørelund

Dato : 05-06-01 21:31

Hej

Jeg har en Maxi P og det eneste huld der er nede under motoren er bund
proppen (skruen), men det er lige foran hvor man sætter støttebenet på !!
Det lyder i mine øre, som om at der huld du snakker om, ikke skal være
der....

/Brian

Fra : Thomas

Dato : 05-06-01 22:14

Det jeg kunne forstille mig at der er galt er. At der er skåret en lille tap
af lige under tandhjulet og hullet ikke er belvet lukket ordenligt.den lille
tab gør at du ikke kan sætte et støre tandhjul på. find en skrue eller et
stykke rundjern som du banker ind i hullet og brug derefter lidt flydende
pakning.

mvh. Thomas.B

Fra : Øistein wind

Dato : 06-06-01 15:45

Hej
Jeg har løst det, ved at sætte en skrue i, som er blevet limet fast med
kontaktlim. Håber det holder. Det er ihvertfald tæt!
Tak for hjælpen