HJÆLP Duka ventilator
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 13-08-05 17:58

Hej
Jeg har netop fået installeret en Duka ventilator med timer og fugtmåler.
Men jeg kan dælme ikke finde ud af at indstille den! de 2 skruer som man
skal stille på drejer bare rundt når man skruer på dem. Jeg har prøvet at
skrue dem 30 gange hver vej men synes ikke det virker. Jeg har "åndet" på
føleren og da går den fint nok igang, men efter et bad er der ingen respons.
Er indstillings skruerne mon i stykker?

Vh
Carsten

Fra : Jfo

Dato : 15-08-05 12:17

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> wrote in
message news:42fe2698$0$82703$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> skrue dem 30 gange hver vej men synes ikke det virker. Jeg har "åndet" på
> føleren og da går den fint nok igang, men efter et bad er der ingen

Kender ikke ventilatoren, men:
"de 2 skruer som man skal stille på drejer bare rundt når man skruer på
dem."
ku' tyde på at de er knækket.

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 16-08-05 20:25

Duka er noget lort dem fra hald nyborg er bedre tro det eller lade være
Har selv haft en duka og fik den aldrig til at køre ordenlig

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 20-08-05 04:28

SØREN F. NIELSEN skrev:

> Duka er noget lort dem fra hald nyborg er bedre tro det eller lade være
> Har selv haft en duka og fik den aldrig til at køre ordenlig

Aldi har/havde nogen som er ret solide og effektive. Jeg købte sådan en
efter at min forrige begyndte at køre 24/7 uanset hvordan man indstillede
den efter at nogle håndværkere havde pillet den ned og sat den op igen.

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard