ikke UHT-behandlet kakaomælk
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 12-08-05 21:56

Hej

Hvis muligt, hvor kan man købe kakaomælk, der ikke er blevet UHT-behandlet?
Gerne i Århus-området.

På forhånd tak
--
Jonas Kongslund

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 12-08-05 22:11

On Fri, 12 Aug 2005 22:55:59 +0200, Jonas Kongslund
<dont@mail.me.at.all> wrote:

>Hej
>
>Hvis muligt, hvor kan man købe kakaomælk, der ikke er blevet UHT-behandlet?
>Gerne i Århus-området.

Det har du allerede spurgt om i dk.forbruger. Hvad var der galt med de
svar du fik der?

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 12-08-05 22:24

On Fredag 12 august 2005 23:11, jubija@yahoo.dk wrote:
> Det har du allerede spurgt om i dk.forbruger. Hvad var der galt med de
> svar du fik der?

Jeg har ikke set nogen svar i dk.forbruger gruppen, så jeg valgte at cancel
mit indlæg inden jeg postede det på ny i denne gruppe, som bedre passer til
emnet.

Jeg tror at årsagen til at jeg ikke har set svarene skyldes Tele2's
nyhedsserver, som har opført sig ret ustabil de seneste par uger. Har før
oplevet at enkelte af mine egne indlæg ikke er dukket op.

Jeg prøver at lede efter svarene på Google Groups.
--
Jonas Kongslund

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 13-08-05 04:24

On Fri, 12 Aug 2005 23:23:53 +0200, Jonas Kongslund
<dont@mail.me.at.all> wrote:

>Jeg har ikke set nogen svar i dk.forbruger gruppen, så jeg valgte at cancel
>mit indlæg inden jeg postede det på ny i denne gruppe, som bedre passer til
>emnet.

okay sorry - så gengiver jeg dem her:, hvis du ikke lige kan finde dem
via Google

"Økologisk kakaomælk fra Thise Mejeri er ikke UHT-behandlet -
forhandles bl.a. i Sallings supermarked."

"http://www.hirtshals-mejeri.dk/produkter/special.html det er vist det
du søger og det forhandles bla. i føtex og bilka (forhandler liste
finder du på sitet)"

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 13-08-05 08:36

On Lørdag 13 august 2005 05:24, jubija@yahoo.dk wrote:
> [...]
>
> "http://www.hirtshals-mejeri.dk/produkter/special.html det er vist det
> du søger og det forhandles bla. i føtex og bilka (forhandler liste

Tak for det!

--
Jonas Kongslund