new zealandsk øl i dk ????
Fra : jenny og søren

Dato : 11-08-05 19:50

Hej Ng

Er der nogle her i gruppen der er rendt over et sted her i dk hvor man kan
købe øl fra new zeeland ??
gerne på nettet hvis det er...

mvh

Søren Brix

Fra : Lars Remmen

Dato : 11-08-05 20:52

jenny og søren wrote:
> Hej Ng
>
> Er der nogle her i gruppen der er rendt over et sted her i dk hvor man kan
> købe øl fra new zeeland ??
> gerne på nettet hvis det er...

Ølbaren (ølbaren.dk) har en New Zealandsk hvedeøl på flaske. Hvis u
spørger dem kan de sikkert sætte dig i forbindelse med importøren eller
et sted den sælges.

Lars

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 11-08-05 23:10

On Thu, 11 Aug 2005 20:49:44 +0200, "jenny og søren"
<jennyogsoren@mail.dk> wrote:

>Hej Ng
>
>Er der nogle her i gruppen der er rendt over et sted her i dk hvor man kan
>købe øl fra new zeeland ??
>gerne på nettet hvis det er...

"Fish and Beer" (ja det hedder de) på Amagerbrogade (i Kbh) har et
par stykker mener jeg at have set. Ved ikke om de har en hjemmeside.

Kasper