Lecaterm - priser
Fra : Ole Jensen

Dato : 11-08-05 19:10

Hej

Er der mon nogen her der kender prisen på Lecaterm-blokke 33 cm?

Jeg har søgt på nettet, men ikke fundet noget.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jim

Dato : 11-08-05 19:36

Ole Jensen wrote:
> Hej
>

> Er der mon nogen her der kender prisen på Lecaterm-blokke 33 cm?
>
> Jeg har søgt på nettet, men ikke fundet noget.

Er det alm leca blokke du taler om ?

Tjeck evt denne: http://www.olt.dk/Katalog/byggesten/letklinkerblokke.htm

--
/Jim

Fra : Ole Jensen

Dato : 11-08-05 19:49

Jim <bb10m@mail.dk> wrote:

> Er det alm leca blokke du taler om ?
>
> Tjeck evt denne: http://www.olt.dk/Katalog/byggesten/letklinkerblokke.htm

Nej, det er lecablokke med isolering støbt ind i midten.

Citat fra Leca.dk:

-----

Lecaterm®-blokke

Lecaterm®-blokken er en blok, hvor der er indstøbt en isoleringskerne i
midten. Dette giver blokken en bedre varmeisolering, men betyder
samtidig, at konstruktioner med Lecaterm-blokke skal regnes som hulmure,
da der ikke kan overføres belastninger gennem isoleringskernen.

Lecaterm-blokke leveres som ligeblokke eller hjørneblokke.

Lecaterm-blokke kan anvendes i fundamenter eller som de øverste skifter
i en kælderydervæg, og som massive ydervægge.

-----

Citat slut.