bojenmi the hvor?
Fra : gismo

Dato : 09-08-05 17:56

Hej

Er der nogen der ved hvor i Storkøbenhavn, jeg kan købe Bojenmi the?

Mvh.

Ester C.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-08-05 18:33

On Tue, 9 Aug 2005 18:55:42 +0200, "gismo" <nospampavlova@cafeer.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der ved hvor i Storkøbenhavn, jeg kan købe Bojenmi the?

Matas, helsekost o.lign. Hvis du vil vide præcis hvor får du vist
bedre hjælp i sundhedsgrupperne, hvor slankete/afføringste nok
diskuteres mere .

Lars

Fra : gismo

Dato : 09-08-05 18:48

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Matas, helsekost o.lign. Hvis du vil vide præcis hvor får du vist
> bedre hjælp i sundhedsgrupperne, hvor slankete/afføringste nok
> diskuteres mere .
>
> Lars

Det er dog ikke som slankethe jeg vil have den, men den skulle være god for
fordøjelsen, for højt blodtryk hjerteforstyrelser, dårlig ånde,
blodcirkulationen, fordriver træthed, samt styrker hukommelsen.

Mvh.

Ester C.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-08-05 18:52

"gismo" <nospampavlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> Det er dog ikke som slankethe jeg vil have den, men den skulle være
> god for fordøjelsen, for højt blodtryk hjerteforstyrelser, dårlig
> ånde, blodcirkulationen, fordriver træthed, samt styrker hukommelsen.

Wauw. Hvorfor ikke også tage den slankende effekt med, når du omtaler dette
vidundermiddel?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : -V-

Dato : 09-08-05 21:57

gismo wrote:
> Det er dog ikke som slankethe jeg vil have den, men den skulle være
> god for fordøjelsen, for højt blodtryk hjerteforstyrelser, dårlig
> ånde, blodcirkulationen, fordriver træthed, samt styrker hukommelsen.

Jeg har ondt i pengepungen - kan den afhjælpe det?

-V-

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-08-05 23:43

On Tue, 9 Aug 2005 22:56:46 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Jeg har ondt i pengepungen - kan den afhjælpe det?

Ja da - på et tidspunkt efter tilstrækkelig mange kopper vil din tarm
gøre så ondt, at du ikke kan mærke eller tænke på lommersmerter.....