små, røgede pølser fra Greifswald i Netto?
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-08-05 15:07

Hej

En (sjælden) gang imellem har Netto nogle små pølser fra
Greifswald med røget smag. De plejer at ligge sammen med
de varer (på køl), som ikke er i Nettos permanente sortiment.
Jeg mener at huske at der er cirka syv styk i en pakke til kun
20 kroner. De smager efter min mening vanvittig godt og
er fuldkommen vanedannende.

Har nogen af jer prøvet dem? Og hvad hedder typen, hvis
man vil spørge efter dem andre steder?

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 07-08-05 16:26

> Hej
>
> En (sjælden) gang imellem har Netto nogle små pølser fra
> Greifswald med røget smag.

Pølserne sælges under navnet Knacker.

Mener stadig, der er et lille restlager i Espergærde (jeg havde ikke mere
plads i køleskabet. Alternativt kan du købe en stak kålpølser fra Volstedt i
Superbæstet!
--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : K.

Dato : 07-08-05 23:46

"Torben Bjørgheim Abilgaard" <toa@bt.dk> wrote in message
> "Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Pølserne sælges under navnet Knacker.

De er rigtig gode ..

Alternativt kan du købe en stak kålpølser fra Volstedt i
> Superbæstet!

Al magt til kålpølser!!
Saft, kraft, og smag ....

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 06:49

K. skrev:

> Al magt til kålpølser!!
> Saft, kraft, og smag ....

Til Vollsteds kålpølser, om jeg må bede.
Husk at koge i 15-20 min.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (05.aug.2005) design og nye billeder(G6) på:

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 08-08-05 12:15

Ole Larsen wrote:

> Til Vollsteds kålpølser, om jeg må bede.
> Husk at koge i 15-20 min.

GRILLES selvfølgelig

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Ole Larsen

Dato : 08-08-05 12:45

Abildgaard 3140 skrev:

> GRILLES selvfølgelig

Det må du ikke sige hvis en Sønderjyde lytter med...
Og jeg synes det ville være synd, omend jeg ikke har prøvet.