Ingen deklaration på pulverkaffe.
Fra : Erling Hansen

Dato : 05-08-05 14:10

Undrer mig lidt over, hvorfor pulverkaffe kan stå på hylderne uden
varedeklaration. Der MÅ da være noget i, siden det kan smages. Har de
speciel tilladelse? Jeg har været på google, men det blev jeg ikke
klogere af.

Mvh
Erling

Fra : Peter Westh

Dato : 05-08-05 14:24

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> varedeklaration. Der MÅ da være noget i, siden det kan smages. Har de
> speciel tilladelse? Jeg har været på google, men det blev jeg ikke

Jeg tror ikke det er påkrævet, når varen bare består af det, den hedder:
Kaffe. Der er heller ikke varedeklaration på f.eks. tørrede kikærter eller
solsikkekerner.

MVH

Peter

Fra : Erling Hansen

Dato : 05-08-05 14:37

Peter Westh <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

> [...]
> Kaffe. Der er heller ikke varedeklaration på f.eks. tørrede kikærter eller

OK. Lyder sandsynligt. Tak for informationen.
Mvh
Erling