Blå farvestof
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-08-05 14:08

Hejsa

Mener det har været op at vende før, men hvad gør jeg hvis jeg gerne vil
have blå glasur...hvor køber jeg blåt farvestof?

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 14:34

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:ag3Ie.5$0Q1.1@news.get2net.dk...
> Hejsa
>
> Mener det har været op at vende før, men hvad gør jeg hvis jeg gerne vil
> have blå glasur...hvor køber jeg blåt farvestof?

I Panduro Hobby, og andre steder hvor de sælger udstyr til hjemmelavede
bolcher & hjemmelavet slik.

Tina

Fra : Kim Schulz

Dato : 03-08-05 16:34

On Wed, 3 Aug 2005 15:08:19 +0200
"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

> Hejsa
>
> Mener det har været op at vende før, men hvad gør jeg hvis jeg gerne
> vil have blå glasur...hvor køber jeg blåt farvestof?

matas har en del af den slags

Fra : JytteJ

Dato : 03-08-05 17:34

> [...]
>
> Mener det har været op at vende før, men hvad gør jeg hvis jeg gerne vil
> have blå glasur...hvor køber jeg blåt farvestof?

Prøv specialkøbmanden som ligger inde i Passagen, på strøget i kh. Skråt
overfor Magasin.
De har alverdens farver til marcipan, det må kunne bruges.

VH
JytteJ

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-08-05 18:02

Tak for tippene. Vi springer nok over Kbh, da vi bor i nordjylland - og skal
bruge farven på lørdag

Mvh. Brian.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 03-08-05 21:38

> Prøv specialkøbmanden som ligger inde i Passagen, på strøget i kh.
> Skråt overfor Magasin.

Vil lige gøre obs på at de flyttede (som de fleste andre derinde) sidste
år.
De ligger nu Hovedvagtsgade 6, bare så nogle ikke går forgæves engang.

--
Annika Pedersen