opslidt saltkværn
Fra : PAR

Dato : 01-08-05 12:00

Min flotte saltkværn af mærket "Regiform" (angivet i bunden) er slidt op.

Hvor kan jeg i Nordsjællandsområdet købe en anden indsats til isætning?

Til orientering er den tilsvarende indsats i peberkværnen af mærket
"peugeot - France".

PAR

Fra : Max

Dato : 01-08-05 12:06

Hej 2

> Hvor kan jeg i Nordsjællandsområdet købe en anden indsats til isætning?

Prøv at spørge her http://www.regiform.dk/

Mvh Max

Fra : PAR

Dato : 09-08-05 07:15

Tak for hjælpen Max!
Desværre svarede "REGIFORM" ikke på min mail.
De vil nok hellere sælge en ny dyr kværn.

PAR

PS! Jeg forsøgte at takke dig direkte på mail - men den kom (sgu') retur!

Fra : Max

Dato : 09-08-05 07:35

Hej PAR

> Desværre svarede "REGIFORM" ikke på min mail.

Et udbredt problem i danmark, alle firmaer har en hjemmeside og en
mailadresse, men mange opdatere ikke deres hjemmeside og behandler
ikke mail med den seriøsitet den har krav på, derfor ringer jeg også
konsekvent til firmaer før jeg påbegynder en evt. brevveksling med dem.

> De vil nok hellere sælge en ny dyr kværn.

Ja, det er jo også ren indtægt.

> PS! Jeg forsøgte at takke dig direkte på mail - men den kom (sgu') retur!

Du har nok ikke fjernet "invalid" i min adresse inden do sendte dit mail.

Lykke til med at finde en ny kværn til din saltkværn.

Mvh Max