Joystick problem
Fra : Silver

Dato : 31-07-05 18:46

Jeg ejer et Logitech Extreme 3D pro joystick som har en slem tendens til at
trække til siderne når jeg spiller BF1942, jeg har forsøgt at installere de
sidste drivers til det fra logitech side og det hjælper da osse lidt men så
går det galt igen.

Hvad skyldes det? er det spillets skyld? er der andre som har samme problem?

Mvh
Silver.

Fra : Jakob

Dato : 31-07-05 19:32

In article <42ed0e52$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...
> [...]
> sidste drivers til det fra logitech side og det hjælper da osse lidt men så

Sjovt jeg har et logitech wingman force 3d stående og det har jeg
opgivet at bruge, præcis af samme grund når jeg prøver at kalibrere det
trækker det i en retning, og der er ikke noget at gøre ved det.

Det er nok bare kvalliteten hos Logitech der sutter, det har bestemt
ikke været brugt meget.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Silver

Dato : 01-08-05 06:34

Hvad har du så købt istedet for?

Jeg kan simpelthen ikke styre med mus og tastatur når det drejer sig om fly
og helikoptere.

Mvh
Silver.

Fra : Jakob

Dato : 01-08-05 08:14

In article <42edb459$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, dsl46016
@vip.cybercity.dk says...
> Hvad har du så købt istedet for?
>
> Jeg kan simpelthen ikke styre med mus og tastatur når det drejer sig om fly
> og helikoptere.

Jeg har faktisk ikke købt et andet og bruger tastatur og mus istedet.
Jeg spiller en del på cafe, og derfor vil jeg ikke gøre mig afhængig af
joystick selvom det sikkert ville forbedre mine præstationer.

I BF vietnam funger det perfekt ingen problemer med helikoptere og er
faktisk pænt habil hvis jeg selv skal sige det :0), i BF2 er jeg en
katastrofe og jeg bliver MEGET irreteret hver gang jeg prøver, de er
fandeme ikke til at vende mere, har på fornemmelsen at de skal styres
mere som et fly efterhånden.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K

Dato : 01-08-05 09:45

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> i BF2 er jeg en
> katastrofe og jeg bliver MEGET irreteret hver gang jeg prøver, de er
> fandeme ikke til at vende mere, har på fornemmelsen at de skal styres
> mere som et fly efterhånden.

Kan du ikke lige uddybe hvad du mener med ovenstående.

Har overvejet at købe omtalte Joystick netop til BF2, men vil da ikke
købe det hvis det ikke er godt.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : René Sørensen

Dato : 01-08-05 18:59

Silver wrote:
> Hvad har du så købt istedet for?
>
> Jeg kan simpelthen ikke styre med mus og tastatur når det drejer sig om fly
> og helikoptere.

hvis du ønsker et joystick som funker, så vælg saitek cyborg evo. Det
spiller 10/4.

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Saitek

Dato : 01-08-05 17:50

> [...]
> trække til siderne når jeg spiller BF1942>
> Hvad skyldes det? er det spillets skyld? er der andre som har samme

Kender også problemet på nettet syntes det at være et almindeligt problem.
Men jeg kan da (endnu) gå ind i joystick setup (xp) og kalibrere. Jeg bruger
ikke specielle joystick drivere, bare dem der er i xp. Hvis det driller
calibrerer jeg om og så virker det igen som det skal-

Der er også et program man kan prøve, det hedder dxtweak2.exe (joystick
setup program), det kan ordne temmelig meget. Kræver lidt øvelse.