Alder
Fra : Saitek

Dato : 31-07-05 11:37

Hvor længe kan man egentlig blive ved med at spille på nettet, jeg tænker på
CS, Battlefield og lignende og vel at mærke klare sig godt?

Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-07-05 11:47

Saitek wrote:
> [...]
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for
> gammel på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Jeg bliver 44 om en uge, og klarer mig næsten altid udmærket i Call of
Duty:UO. Sommetider helt i top. Afhænger dog af om det er et stykke tid
siden jeg har spillet sidst, og såmænd også af om der evt. er røget en pils
eller to for meget ned

Fra : Thor

Dato : 31-07-05 12:22

> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Nu kræver det jo ikke ligefrem en fremragende kondition at spille PC spil -
heldigvis da!. Men du er alligevel inden på noget, idet de unge kyllinger
har en hurtigere reaktionstid end os "gamle" mandfolk.

I en alder af 37 klarede jeg mig ganske godt i BF1942 hvor jeg på et
tidspunkt nåede #234 på BF Euro rankings. Nu er jeg gået i gang med BF2 og
så må tiden vise om jeg stadig kan følge med

Hilsen Thor

Fra : Devast8or

Dato : 31-07-05 12:24

Saitek wrote:
> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for
> gammel på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Kan man blive for gammel til sådan noget?

IIRC har jeg spillet både Diablo2 og Counterstrike med folk omkring de 60.
Så klø du bare på ;)

Devast8or

Fra : Mads

Dato : 31-07-05 13:10

On Sun, 31 Jul 2005 12:37:25 +0200, "Saitek" <wicbdk@Jubi.com> wrote:

> [...]
>
>Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
>på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Selvfølgelig kan man spille fornuftigt efter man har passeret de 30.
Jeg runder selv de 42 om nogen uger, spiller forskellige online spil
hver dag og klarer mig ganske glimrende i de fleste af dem.
Jeg spiller bl.a. BF2, SOF2 og Joint Operations TR.
Bedst går det dog i flyspillet Wings Of War hvor jeg godt tør påstå
at jeg er mellem de bedste.

--
Mvh Mads

"Gode diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 31-07-05 14:38

Saitek wrote:
> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

De kommer ganske enkelt an på hvor mange timer du bruger på
"træning"
Jeg kender et par stykker på den anden side af de 60 der spiller HL2DM

- Peter

Fra : Jackie

Dato : 31-07-05 15:22

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Jeg er selv på den voksne side af de 30, og jeg spiller stadig dagligt
online spil så som Counter Strike og BF2, og jeg ligger da aldrig i den
dårlige ende af tavlen. Jeg kender til en del klaner i Counter Strike, som
kun optager medlemmer der er over 30 år, og nogen af dem hører til nogen af
de bedre klaner, når vi taler klaner på "for sjov"-niveauet.
Jeg er dog ikke stødt på BF2 klaner der har de samme adgangskrav endnu...

Hygge
Jackie

Fra : S. Sørensen

Dato : 31-07-05 16:46

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> wrote in message
> [...]

> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Jeg er 32 og arbejder som pædagog i en fritidsklub, hvor jeg har ansvaret
for computerrummet.
Det medfører en stor del counterstrike mod unger op til 16-17 år og jeg kan
da så absolut godt måle mig mod dem.
Min erfaring er også, at jeg måske selvom jeg absolut er hurtig i
reaktionerne og ikke lader ungerne noget tilbage der, måske tænker mere over
taktik og benytter mig af andre metoder end bare, at komme blæsende for fuld
hammer som en del af ungerne falder tilbage til.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-07-05 19:55

In article <42eca96d$0$77191$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Saitek wrote:
> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Og jeg klarer mig godt i Raven Shield samt også fornuftigt i
Battlefield 2. Problemet med de unge er, at de ikke har lært
at tænke endnu, og for dem er kill kill kill det vigtigste. Så jeg
klarer mig godt ved at have fokus på missionen.

Fra : preben nielsen

Dato : 01-08-05 16:06

> [...]
> sig godt?
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare

Laver du sjov ?? Jeg spiller SOF2, er 38 og er ikke stødt på mange
jeg ikke kan baske.

En af de mest suveræne jeg kender er svensker, over 50, lynende
hurtig og pisse træfsikker.

> Altså til at spille mener jeg.

Bliver bedre med alderen faktisk :D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Saitek

Dato : 01-08-05 22:14

> [...]
>
> Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
> på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Ok, jeg er da blevet overrasket alligevel. Meget interessant faktisk.Hvis
man selv spiller får man let den forkerte opfattelse at det overvejende er
unge man spiller i mod. Nu er man naturligvis stadig temmelig grøn omkring
de 30- 40 naturligvis. (lol) Jeg spiller BF1942 DC-Final og er 65. Jeg blev
nr 2 på Boomtown stats ( Sandhawk DK ) i sidste måned (juli) Jeg fik mig da
en griner. Denne måned vil jeg være nr 1. Hehe. Sidste måned begyndte jeg
sent. Score 2128-Kills 806-flag 676 og 67 guldmedaljer, 13 sølv og 19
bronce. (en score handler jo også om at spille længe nok, altså jo mere du
spiller jo højere score, det er måske bare det jeg har gjort)

Så knægte på de 30-40 kan se frem til en hel del år endnu eller hvad? ( kun
sjov, man er naturligvis voksen ved de 30 )

Det er nok vigtig at vælge det rigtige spil, kender da nogen unge der er
fænomonale til CS. Det kunne jeg ikke selv om jeg godt kan spille det.

Nå jeg siger tak, meget sjovt at vide det. tak alle. Troede jeg var lidt for
mig selv, men det er jeg måske også, lol. Jeg har passeret de 30 for nogen
tid siden.

Fra : TommyF

Dato : 02-08-05 14:39

> [...]

>Nogen der kan spille fornuftigt efter de 30? Eller er man bare for gammel
>på det tidspunkt? Altså til at spille mener jeg.

Vi er en klan hvor ca 12 medlemmer ligger i 12-22 år, men de fleste
ligger i 30-38 år ca 40 stykker, og en del i 38-50 år ca 10-15
stykker, og vi klarer os helt fint i MohBT, dog ikke hvis man lige
løber ind i GM(GrandMaster) gutterne, så er der klø i luften, men de
er også Europas 3 bedste klaner.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/