BF2 - Hvad er en god score per runde ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-07-05 22:52

Hvad sybes i andre en god score per runde er ? selv synes jeg
alt under 20-25 point er ringe, op til 40 er middelmådigt, og
alt over 40 er i den gode ende.

Hvordan ligger niveauet hos jer andre ? Jeg har spillet ca. 48 timer,
en score på 3219,
1120 kills, 1318 deaths = combat score 2240
Teamwork score 881 (heraf 478 fra capture, og 147 capture assist)
Og en commander score på 1237.

det giver så vidt jeg kan se 4358. Jeg forstår ikke hvor de resterende
point forsvinder hen ?

Fra : Casper Bang

Dato : 29-07-05 09:07

> Hvad sybes i andre en god score per runde er ? selv synes jeg
> alt under 20-25 point er ringe, op til 40 er middelmådigt, og
> alt over 40 er i den gode ende.

Det er ikke rigtigt til at sige... det er meget forskelligt hvor lang tid en
runde varer :/

> [...]
> Og en commander score på 1237.
>
> det giver så vidt jeg kan se 4358. Jeg forstår ikke hvor de resterende

Din commander score tælles ikke med - den er allerede inkluderet som
teamwork og battle score. Det er bare de point du totalt set har vundet
imens du var commander

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-07-05 15:48

In article <42e9e395$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Casper Bang wrote:

> Det er ikke rigtigt til at sige... det er meget forskelligt hvor lang tid en
> runde varer :/

Enig. Har været i en enkelt runde hvor vi løb fjenden over ende.
Tror det var 7 point der var max i den. Men det typiske runder er
noget længere. 15-45 minutter.

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-07-05 08:50

> Hvad sybes i andre en god score per runde er ? selv synes jeg
> alt under 20-25 point er ringe, op til 40 er middelmådigt, og
> alt over 40 er i den gode ende.

En god runde med en SU-34 kan godt give mig over 100. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-07-05 14:26

In article <42eb3122$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Morten Wartou wrote:

> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en meddelelse
>
> En god runde med en SU-34 kan godt give mig over 100. :)

Jeg er ikke rigtigt begyndt at flyve endnu, udover en en gammel
Hughes transportheli ind imellem.

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-08-05 14:10

> Jeg er ikke rigtigt begyndt at flyve endnu, udover en en gammel
> Hughes transportheli ind imellem.

Den slår du nok ikke mange ihjel med. :) Massemord kræver en god bomber. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-08-05 05:55

In article <42ee1f2f$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Morten Wartou wrote:

> "Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Den slår du nok ikke mange ihjel med. :) Massemord kræver en god bomber. :)

Bruger den til Skydive bag fjendens linier.