NY KOIKLUB i Danmark
Fra : Andersen

Dato : 27-07-05 22:11

Ny klub for KOI KARPE interesserede

Her får du en masse gode informationer
hjælp til dine spørgsmål hvis du støder
på problemer med din Havedam.

Løbende debatter om vores hobby.
Tips & trick til din havedam.

Vel mødt på DANMARK HYGGELIGSTE KOIKLUB :)

www.koidanmark.dk

sign. Hans Andersen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-07-05 09:22

Andersen wrote:
> Ny klub for KOI KARPE interesserede
>
> Her får du en masse gode informationer

Nu må det vist være nok.
Du må ikke sende den slags reklamer i denne gruppe.
Du kan diskutere her, ikke "sælge".

Brug istedet gruppen dk.opslag

Se her hvad du kan i denne gruppe:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.hus-og-have

og se her for generel orientering om nyhedsgrupper, som du vist har brug
for:
www.usenet.dk

Der kan du samtidig finde listen over eksisterende dk grupper.

Mvh. Jørgen

Fra : Jylland

Dato : 01-08-05 23:45

Hvad fanden er det lige Jeg sælger??????
Det er en forening, sq ikke en forretning
*SNIP SNIP*

Jeg Citerer!!:
3.1 Fundats - Der ønskes:
Udveksling af ideer, erfaringer og henvisninger for
"gør-det-selv-folket" omkring nyinstallationer, anlæg,
vedligeholdelse og reparationer af hus og have.

-/Søren

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-08-05 00:15

Jylland <soeren(removethistext)@mit-sted.dk> skrev:

> Hvad fanden er det lige jeg sælger?

Det var ikke et svar til dig, men til Hans Andersen.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jylland

Dato : 03-08-05 00:01

Så undskylder jeg mange gange for mit humørforladte svar...
Jeg kan vist ikke læse *røde ører*