Vandretur til Sverige - Hvor ? Hvordan ?
Fra : VK

Dato : 27-07-05 14:51

Vi er på udkig efter en vandrerute med telter og ryksækker til Sverige.
Vi har afsat ca en uge til det, og vi vil gerne væk fra byerne og
generelt væk fra civilisationen
Det skal generelt være steder, hvor man slå et telt op, lave bål og evt.
tage en badetur nogle gange imellem. Men det vigtigste er vandet i
søerne eller andre vandkilder skal være drikkelig.
Vi er 2 stærke, voksne fyre i særdeles god form, dvs. vi har ingen
problemer med at gå i flere timer ad gangen med ryksækker på.

1. Er der nogen der kender det tætteste sted i Sverige som er
"væk-fra-alt" og med drikkeligt vand ?
Vi har kigget lidt på Värmland og deromkring

2. Hvor kan vi bedst komme til det ønskede sted fra København ?
Kan det bedre betale sig at finde et rejsefirma der kan transportere os
med bussen derhen, eller kan man også bare tage toget til Helsingør og
tage nogle busser videre derfra ?

Fra : Toby Micklethwait

Dato : 28-07-05 10:48

In article <42e79159$0$18646$14726298@news.sunsite.dk>, VK
<vk_REMOVE_@vvkv.dk> writes
>Men det vigtigste er vandet i
>søerne eller andre vandkilder skal være drikkelig.
My wife and I drove round the middle east. We drank local water
wherever we went. Admittedly we had a slight problem after drinking
some water from a benzin-station tap in France, but after that, no
problems.

The human body can tolerate quite a lot. Good luck. Invite me to the
funeral! Jeg har ikke besoegt Danmark i 5 aar.

Toby
--
Toby Micklethwait www.tobs.org tel:01932-873557 Car:07941628693

Fra : Bossen