Voksehastighed for paradisæble - Træer
Fra : Dal

Dato : 27-07-05 05:46

Jeg har nu læst mange sider her på nettet om disse spændende træer, men hvor
hurtig skyder de i vejeret ?,, hvad siger I som selv har plantet dem for 2-
3 år siden

/Henrik

Fra : Calle.

Dato : 27-07-05 09:29

Dal wrote:
> Jeg har nu læst mange sider her på nettet om disse spændende træer,
> men hvor hurtig skyder de i vejeret ?,, hvad siger I som selv har
> plantet dem for 2- 3 år siden

De gror meget fint.
--
Calle.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 27-07-05 09:42

On Wed, 27 Jul 2005 06:46:19 +0200, "Dal" <fup@fidus.com> wrote:

>Jeg har nu læst mange sider her på nettet om disse spændende træer, men hvor
>hurtig skyder de i vejeret ?,, hvad siger I som selv har plantet dem for 2-
>3 år siden

Jeg har et som er ca. 4 meter højt og knap så bredt - det er plantet for
.... 8 år siden ca. Det er en 'Hyslop' som hører til de lidt større typer
af paradisæbler. Den står en smule forblæst, så den havde væet større
hvis det var i læ den stod.