Medal of Honor Pacific Assault Flyboys
Fra : Kim

Dato : 26-07-05 14:28

Hvordan klarer man denne bane ?

Og skifter mellem maskingevær og bomber ?

Depri at flyve med musen, kan man flyve med et joystik ?

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-07-05 14:44

Kim wrote:
> Hvordan klarer man denne bane ?

Hold dig i nærheden af dine kammis, ellers dør du. Torpedo på hangarskib,
bomber på dem begge. Udryd flyene på hangaren. Resten ordnes med
maskingevær.

> Og skifter mellem maskingevær og bomber ?

Jeg mener det er med musehjulet.

> Depri at flyve med musen, kan man flyve med et joystik ?

Don't know, mus gik fint her .-)

Fra : Kim

Dato : 27-07-05 08:56

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev

> Hold dig i nærheden af dine kammis, ellers dør du. Torpedo på hangarskib,
> bomber på dem begge. Udryd flyene på hangaren. Resten ordnes med
> maskingevær.

Det er umuligt at følge min kammis...!
Det øjeblik missionen begynder, drejer de skarp til højre og
jeg kan ikke følge med, min fart er ikke stor nok.
Kan man forøge sin hastighed ?

Og hvis jeg ikke flyver zigzag imod hangarskibet dør jeg med
det samme med deres antiluftskyts...
Nå jeg så er heldig nok til at smide 1 bombe og prøver at
vende rundt for at smide 1 til får deres antiluftskyts ram på
mig med det samme... selvom jeg quick-saver ( F5 ) når jeg så
quickloader ( F9 ) går der ca ½ sekund og jeg dør...
Virklig dreprimerende når man dør efter ca ½ sek. ca 15-20
gange i rap :(
Jeg fandt en walkthrough:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=94219&rid=87498
hvor han også skriver:

Well, hot damn, look who gets to fly it now?
Although a change of pace, I despise this part, I don't even think it should
be in the game. Flying is hard enough with the mouse, but shooting things
at the same time is impossible. Save often, because if this is your first
time, you're going to be crashing a whole hell of a lot.

og

When you've hit everything, follow your other planes out, when you'll figure
out you're coming up on a pair of Jap ships. Use your torpedo on the
aircraft carrier, firstly, then use the bombs at your own discretion.
Make sure to hit all the planes on the carrier, but don't assume that since
you torped it and dropped a few bombs on it that it's dead, because it
isn't, keep strafing it with machine gun fire until the command bridge
explodes and its just sort of a floating raft, you'll get the message that
it's dead in the water, now move on to the destroyer, and do the same,

Han siger også at man skal tage hangarskibet først.

use the rest of your bombs if you haven't already, then again, strafe it
with machine gun fire, you'll get a message that you got both of them.
.......................................osv osv......................
Mission and FINALLY Guadalcanal is completed!

> Jeg mener det er med musehjulet.

Hmm... virker ikke hos mig :(

Sikke på du ikke kan huske det ?

Min siger at jeg skal trykke på "F" for at aktivere bomberne,
og på " ] " ( Alt Gr + 9 ) tror jeg for at skifte til topedoer..
Men det virker bare ikke :(

Kan nogen evt hjælpe med et savegame plz ?

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-07-05 10:35

Kim wrote:
> Kan man forøge sin hastighed ?

Det er et stykke tid siden jeg har spillet det, men iflg. manualen er
W=Accelerer
S=Nedbrems
A=Haleror til venstre
D=Haleror til højre

> Hmm... virker ikke hos mig :(
> Min siger at jeg skal trykke på "F" for at aktivere bomberne,
> og på " ] " ( Alt Gr + 9 ) tror jeg for at skifte til topedoer..
> Men det virker bare ikke :(

Prøv at trykke på F flere gange.

> Kan nogen evt hjælpe med et savegame plz ?

Har du prøvet på gamecopyworld?

Fra : Kim

Dato : 29-07-05 18:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i

> Har du prøvet på gamecopyworld?

Ja.
Men der ligger kun NoCd og Medal of Honor Pacific Assault *ALL ACCESS
CHEATS*
hvor der står:

Unpack in :
.\My documents\EA GAMES\Medal of Honor Pacific Assault(tm)\configs\save
Run game with save game.

Hvad gør denne og hvordan gør man: Run game with save game. ?

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-07-05 20:50

Kim wrote:

Okay, hvis det er tilladt at give et lidt mere direkte link:

http://m1010.gamecopyworld.com/games/pc_medal_of_honor_pacific_assault.shtml

Jeg tænkte på all access cheat, findes på siden. Hvis du stadig har
problemer, så PM.

Fra : Kim

Dato : 30-07-05 16:50

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev
> Okay, hvis det er tilladt at give et lidt mere direkte link:
> http://m1010.gamecopyworld.com/games/pc_medal_of_honor_pacific_assault.shtml
> problemer, så PM.

Det er jo også denne jeg refererer til Per :)

Anyway, har løst det.
Startede forfra med Flyboys.
Trykkede på Ctrl ( venstre ), derved kunne jeg se hele
flyet bagfra og derved lettere at styre det.
F5 ( QuickSave ) masser af gange.
Mission acomblish :)

Tak for hjælpen

Mvh Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-07-05 19:29

Kim wrote:
> Det er jo også denne jeg refererer til Per :)

Oki, jeg var vist ikke helt vågen

> [...]
> Startede forfra med Flyboys.
> Trykkede på Ctrl ( venstre ), derved kunne jeg se hele
> flyet bagfra og derved lettere at styre det.

Det klarede du vist mere eller mindre selv