Hvor meget stabilgrus
Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 25-07-05 21:50

Hej

Jeg vil udvide min indkørsel, hvor der er stabilgrus med et lag rald ovenpå.
Er der nogen, som kan give et skud fra hoften på hvor tykt laget af
stabilgrus skal være for at kunne bære en personvogn med last, i alt 3500 kg
uden at det hele synker sammen?

Mvh

Henning

Fra : Allan

Dato : 25-07-05 23:53

> Er der nogen, som kan give et skud fra hoften på hvor tykt laget af
> stabilgrus skal være for at kunne bære en personvogn med last, i alt 3500
> kg
> uden at det hele synker sammen?

Jeg fik lagt 30 cm. stabilt grus på min indkørsel.
Det blev stampet godt, med en stor pladevibrator. Tror den var 1 x 1 meter.
Herpå blev der lagt lidt sand til afretning (2-4 cm.) og til sidst
"herregårdssten".
Det har nu lagt der i 8 år og der er kun kommet meget få lunker/buler.
Jeg holder der hver dag med en VW-transporter som er fuld lastet.

Mvh.
Allan