sims 2 / sims 2 special edition
Fra : Lotus

Dato : 25-07-05 16:24

Nu bliver jeg nød til at have det spil, men... der når jeg leder efter det
på spilpriser.dk kan jeg se at der både er en alm. sims 2 og en sims 2
special edition, hvad er forskellen på de 2?

-Lotus-

Fra : Grunt

Dato : 25-07-05 17:28

On Mon, 25 Jul 2005 17:23:47 +0200, "Lotus" <dsf@fd.dk> wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>på spilpriser.dk kan jeg se at der både er en alm. sims 2 og en sims 2
>special edition, hvad er forskellen på de 2?

dvd, dansk ?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-07-05 18:10

"Grunt" wrote

> dvd, dansk ?

Nahh, den oprindelige pakke var også oversat + DVD

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-07-05 18:09

"Lotus" wrote

> Nu bliver jeg nød til at have det spil, men... der når jeg leder efter det
> på spilpriser.dk kan jeg se at der både er en alm. sims 2 og en sims 2
> special edition, hvad er forskellen på de 2?

http://eastore.ea.com/shopping/product/detailmain.jsp?itemID=1021&itemType=PRODUCT&ProductID=1021

- Peter

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-07-05 19:06

> Nu bliver jeg nød til at have det spil, men... der når jeg leder efter det
> på spilpriser.dk kan jeg se at der både er en alm. sims 2 og en sims 2
> special edition, hvad er forskellen på de 2?

Selve spillet er ens på begge versioner, og dermed på dansk.
Men Special Edition er i DVD-udgave, og klart at foretrække hvis man har DVD
i sin computer. En CD-udgave fylder nemlig fire CD'ere.

Mvh

Emil