Hvor købes en træpind til at knuse mynte i~
Fra : Svend

Dato : 24-07-05 10:39

Til at fabrikere min yndlings drink og som gaveobjekt søger jeg
en 15-20 cm træstav til at knuse myntebladene i glasset til en mojito.
Hvor i Københavnsområdet kan en sådan stav købes?

Fra : Basil

Dato : 24-07-05 13:01

Svend wrote:
> Til at fabrikere min yndlings drink og som gaveobjekt søger jeg
> en 15-20 cm træstav til at knuse myntebladene i glasset til en mojito.
> Hvor i Københavnsområdet kan en sådan stav købes?

Det burde du kunne få ved isenkræmmeragtige butik der ligger lige bag
Fona2000 og den der kirke som vist nok hedder Nikolajs Kirke.
Jeg mener butikken hedder Skjalm P, men det er så lang tid siden jeg har
været der, så jeg kan ikke huske det ordenligt.
Kai

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 24-07-05 13:06

Svend <svend1442@hotmail.com> wrote in

> Til at fabrikere min yndlings drink og som gaveobjekt søger jeg
> en 15-20 cm træstav til at knuse myntebladene i glasset til en mojito.
> Hvor i Københavnsområdet kan en sådan stav købes?

Bilka sælger ofte lime-frugter i net hvor en glimrende knuser følger med.
"Pitu" hedder producenten.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Svend

Dato : 26-07-05 13:24

On Sun, 24 Jul 2005 12:06:11 GMT, Simon Haugaard Pedersen
<spam@email.dk> wrote:

>Bilka sælger ofte lime-frugter i net hvor en glimrende knuser følger med.
>"Pitu" hedder producenten.

Pitu fundet i Bilka men ingen knuser,
Skjalm P har heller ikke nogen knuser.

/Svend