Kærlighed ved første hik
Fra : Lars Kræmmer

Dato : 04-06-01 18:33

Hej

I ovennævnte film mimer Lassen til en sang med teksten "den eneste ene" Hvad
hedder den og hvem har lavet den?

Lars

--------
Jeg har fået ny email adresse: lars.kraemmer@mail.dk

Fra : Gregers Hansen

Dato : 04-06-01 20:35

Det er gruppen Innoncent Blood, som har lavet samtlige sange til filmen
"Kærlighed ved første hik"! Sangen som du snakker om hedder "Min helt
alene"! Men jeg synes, at du skulle købe albummet, for det er faktisk rigtig
godt!

Er der andre, som deler min mening?

Hilsen

Gregers

Fra : Hanne

Dato : 04-06-01 23:25

Gregers Hansen <gregersh@get2net.dk> skrev i en
> [...]
> "Kærlighed ved første hik"! Sangen som du snakker om hedder "Min helt
> alene"! Men jeg synes, at du skulle købe albummet, for det er faktisk

Jeg synes at det er synd at de har skiftet stil og er begyndt at lave
danske tekster. Innocent Blood var meget bedre før i tiden. Men jeg vil
sige at Ditlev har en rigtig flot stemme!

Hilsen Hanne