Faldskærm Battlefield 2
Fra : Peet

Dato : 22-07-05 21:59

Hej er der ikke en der kan hjælpe mig med at få Faldskærm til at virke når
jeg trykker på 9 så sker der ikke noget

MVH Peet

Fra : Casper Bang

Dato : 22-07-05 22:17

> Hej er der ikke en der kan hjælpe mig med at få Faldskærm til at virke når
> jeg trykker på 9 så sker der ikke noget

Du skal være i luften, og have faldet et sekund eller to, før du kan udløse
faldskærmen.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 22-07-05 22:36

du skal bruge samme knap ( E ) til først at komme ud af fly/heli ...
derefter kan du bruge ( 9 ) din faldskærm

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Peet

Dato : 22-07-05 22:48

1000 tak for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 07:28

> du skal bruge samme knap ( E ) til først at komme ud af fly/heli ...
> derefter kan du bruge ( 9 ) din faldskærm

Jeps.....men kan også ret effektivt bruges til basejumping fra tage eller
dæmninger....man kommer meget hurtigere ned.......specielt hvis man glemmer
at trykke 9....

Fra : BuFFerz

Dato : 23-07-05 17:14

et tip - prøv at flyve så højt op som næsten mulig og tag turen ned med
faldskærm, hænger du i den i mere end 10 sek for du en "ribbon"

/BuFFerz

Fra : BuFFerz

Dato : 24-07-05 10:25

ps. det skal selfølig vare på en Ranked server

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-07-05 12:14

In article <42e35e66$0$95436$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, BuFFerz wrote:
> ps. det skal selfølig vare på en Ranked server

Der er vel ingen grund til at spille BF2 på en ikke-ranked server ?
Man kan ikke få negative point medmindre man laver teamkills. Så man
kan lige så godt spille alle ens spil ranked. Det gør jeg.

Eneste ulempe er, at hvis du dør mere end du dræber, så kommer de andre
hurtigere op af ranglisten end dig. Men du får sev point til at få adgang
til nye våben etc.