Duke 3D problem
Fra : Nederbasse

Dato : 22-07-05 14:12

Hejsa

jeg er kommet i det nostalgiske hjørne og begyndt at spille Duke Nuke'em 3D
igen
Jeg har hentet nogle ekstra baner som Caribbean-Life`s a Beach men Duke kan
kun rende til højre til den nærmeste forhindring så kan heg drehe med pile
tasterne og han suser igne til højre til den næste forhinfring.
Jeg syntes heg har prøvet mange indstillinger uden det har hjulpet
Hvor er fejlen ??

LarsN

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-05 17:43

Nederbasse wrote:
> [...]
> drehe med pile tasterne og han suser igne til højre til den næste
> forhinfring. Jeg syntes heg har prøvet mange indstillinger uden det

Hej Lars.

Kan du ikke lige prøve at forklare hvad der er galt én gang til.

Opstår det samme problem også når du spiller de originale 'baner'?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 23-07-05 00:43

> [...]
>
> Kan du ikke lige prøve at forklare hvad der er galt én gang til.
>
> Opstår det samme problem også når du spiller de originale 'baner'?

Okay
Når jeg har valgt bane osv. og spillet starter løber/flytter Duke til højre
indtil han rammer en mur/væg/træ, så kan jeg drehe ham med pile tasterne så
han er fri af forjindrinhen hvorpå han fortsætter til han når en ny
forhindring, dette sker uden jeg rører musen eller tasterne.
Jeg kan ikke få ham til at gå til venstre, ligeud eller baglæns
Dettte gælder i alle baner også original banerne.
Jeg jar prøvet at kopierer en duke.cfg fra et spil der virker uden det har
hjulpet.

Jeg troede først den var min trådløse optiske mus der var problemet men den
virker fint i en andet DN spil

LarsN

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-07-05 02:49

Nederbasse wrote:

> [...]
> det har hjulpet.
>
> Jeg troede først den var min trådløse optiske mus der var problemet

Prøv at hive stikkene ud til mus og keyboard imens duke bevæger sig af
sig selv.

Husk at slå joystick input fra i spillet også.

-Sune

Fra : Nederbasse

Dato : 23-07-05 10:50

> [...]
> selv.
>
> Husk at slå joystick input fra i spillet også.

Det var mit joystick også selcom alt joystick var slået fra i options
Nu løber Duken som han skal

LarsN