BF2 grafikfejl
Fra : Mikkel Skou

Dato : 21-07-05 12:47

Davs

Jeg har et problem med BF2; når jeg har spillet et stykke tid får jeg en ret
irriterende grafikfejl; scopes og andre gennemsigtige sprites får pixelerede
prikker rundt omkring, så det ser ud som om jeg render rundt i et spil fra
midt-firserne...

Jeg har prøvet at skifte grafikindstillinger - lige fra lavest til højest,
og det meste der imellem...

Nogen forslag?

Mit system er;
1,74 ghz (Low end for bf2, men kørte demo uden problemer)
768 mbram
Radeon 9550 128 mb

vh.
Mikkel Skou

Fra : Allan Riise

Dato : 21-07-05 14:58

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen forslag?
>
> Mit system er;
> 1,74 ghz (Low end for bf2, men kørte demo uden problemer)

Jeg tror at dit grafikkort bliver for varmt...

--
Allan Riise

Fra : BuFFerz

Dato : 21-07-05 14:59

Kender det godt - ikke sjovt når det sker på weindows skrivebordret...

Mit problem var for varmt kabinet / grafikkort.. rensede det for støv..
så blæserne blev mere effektive - der hjalp.

Muligvis en løsning...

//Buffer