Rabarbertrifli??
Fra : Rikke & Per

Dato : 20-07-05 20:54

Hej.

Jeg så engang en opskrift på rabarbertrifli, hvor man først "bagte"
rabarberstykkerne med sukker i ovnen. Desværre kan jeg ikke finde den. Kan
nogen her hjælpe?

m.v.h.
Per

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-07-05 21:27

"Rikke & Per" <>>prikke@newmail.dk<<> writes:

> Jeg så engang en opskrift på rabarbertrifli, hvor man først "bagte"
> rabarberstykkerne med sukker i ovnen. Desværre kan jeg ikke finde den. Kan
> nogen her hjælpe?

Det er en anden måde at lave rabarberkompot.

De skal bare skæres i stykker og smides i en stegeso, eller en fad med
folie over. Drys sukker over, normalt omkring 100 gram til et pund
rabarber og lad det stå i ovnen ved 150 grader en 20 minutters tid.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Rikke & Per

Dato : 20-07-05 22:45

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Yes - og tak for det hurtige svar!

m.v.h.
Per

Fra : Margrete Johansen

Dato : 22-07-05 15:15

"Rikke & Per >prikke@newmail.dk" <<> wrote in message
> [...]
>
> Jeg så engang en opskrift på rabarbertrifli, hvor man først "bagte"
> rabarberstykkerne med sukker i ovnen. Desværre kan jeg ikke finde den.
http://groups.google.dk/groups?q=rabarbertrifli&hl=da&lr=&selm=42a12f78%24
0%24156%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk&rnum=1