"Tape" vindpap/tagpap.
Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-07-05 07:32

Hej.

Hvad er den rigtige måde at tape/samle vindpap på?

Jeg har et træhus med vindpap (tjærepap) under træbeklædningen. Jeg har
nu lavet hul hele vejen igennem da jeg skal have ført et isoleret
skorstensrør gennem. Mit problem er så at jeg gerne vil lave en god (og
"lovlig") samling af vindpap'en og skorstensrøret, og mellem den gamle
vindpap og den nye jeg tilføjer.

Snakker vi gafa-tape eller noget mere specielt (forhåbentlig ikke det
der vulkaniserende til en mill. kr/meter?!)

N.b. jeg ved godt at hæftet overlap på 30 cm skulle være ok, men det er
ikke en mulighed i mit tilfælde.

Mvh

Jesper