Anbefal 1 Mac mag
Fra : Steen Jensen

Dato : 18-07-05 15:35

Hvis man skulle læse et eneste Mac-magasin, hvilket ville I anbefale?

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 18-07-05 15:54

On Mon, 18 Jul 2005 16:35:27 +0200, Steen Jensen wrote:

> Hvis man skulle læse et eneste Mac-magasin, hvilket ville I anbefale?

Hej

Hvis jeg skulle anbefale et Mac blad, så tror jeg nok, at jeg vil
anbefale Macaddict, da de der skriver det er virkelige "Mac addict's".

De laver gode og simple produkt test og de lægger ikke skjul på, når de
enten kan lide det eller hvis de ikke kan.
De har mange sjove og informerende artikler, både i forhold til Hard- og
Software.

Og så er der også deres ganske gode CD'er, med lidt af hvert, både demo
versioner og komplette programmer og shareware.

De eneste minuser er nok prisen: ca. 120,- og at der er for få sider :-/

Med venlig hilsen

Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har bla. arbejdet som teknisk presale konsulent.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 18-07-05 17:26

Jeg vil også sige MacAddict, selv om jeg dog også har glæde af Mac
World via Zinio:

http://www.zinio.com/offer?issn=0741-8647&of=ZH1&rf=homefeat

Du kan få en prøve på Mac World via Zinio Reader her:

http://www.zinio.com/offer?issn=0741-8647M&rf=zFree

Hilsen Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 19-07-05 17:48

Thomas Boelskifte <thomas.boelskifte@gmail.com> wrote:

> Du kan få en prøve på Mac World via Zinio Reader

Man skal lige huske at se sig for.
den engelske udgave koster 90 pund (gud ved om der ikke er en
'pund-tast' i en iBook) om året...den amerikanske udgave koster $25 om
året!

Tak for forslagene.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Erik Richard

Dato : 18-07-05 18:04

Hej Steen

Der er to rigtig gode:
- MacFormat (engelsk)
God, fyldig, men nok en smule populær i stil og indhold
- MacUP (tysk)
Meget god, fyldig og særdeles seriøs i indhold. - Kan godt virke en
smule 'tør' i stilen. - Kort sagt tysk grundighed.

mvh. Erik Richard

Steen Jensen wrote:
> Hvis man skulle læse et eneste Mac-magasin, hvilket ville I anbefale?

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 18-07-05 21:01

On 2005-07-18 16:35:27 +0200, iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) said:

> Hvis man skulle læse et eneste Mac-magasin, hvilket ville I anbefale?

MacAddict. Det er godt og sjovt og koster kun små 400 kr. i årsabonnement.

Jesper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-08-05 22:01

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:
> Hvis man skulle læse et eneste Mac-magasin, hvilket ville I anbefale?

Det tyske MacUP. <http://www.macup.com>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT