nogen der kender denne melodi
Fra : me@nowhere.not

Dato : 06-07-05 18:57

Hey er eder nogen af jer der er gode til 80'erne ?
jeg hørte engang en melodi som jeg ikke engang kan finde lyrics til !,
alt jeg kan huske er denne tekst :

"Let's make love like they do in the movie show, when the music is
bright and the lights are low"

På forhånd tak ;)

Oldorf

Fra : Iddqd

Dato : 06-07-05 22:57

me@nowhere.not wrote:
> [...]
> alt jeg kan huske er denne tekst :
>
> "Let's make love like they do in the movie show, when the music is

Mon ikke det er denne her:

http://www.recordpalace.com/search.asp?act=detail&nr=21307
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&c2coff=1&q=%22like+they+do+in+the+movies%22+anna+site%3Ase&btnG=Search

Og nej, jeg fandt heller ikke teksten

Mvh

Bruno

Fra : me@nowhere.not

Dato : 08-07-05 15:46

Very nice :), tror bestemt det er den !

Tak :)

Olrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 23:11

> [...]
> alt jeg kan huske er denne tekst :
>
> "Let's make love like they do in the movie show, when the music is

Jeg syntes den text minder mig om noget.

Kan titlen være "kissin in the back rows of the movie show".

Jeg kan ikke lige komme på hvem det er.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-07-05 23:29

Kimila wrote:
> Kan titlen være "kissin in the back rows of the movie show".
>
> Jeg kan ikke lige komme på hvem det er.

Det nummer du tænker på er "Kissin' in the back row of the movies ( on a
Saturday night with you)"
og blev i sin tid, et hit med Drifters.

Men det er vist desværre ikke den der spørges efter

/ Flying Hotdogs

Fra : me@nowhere.not

Dato : 08-07-05 15:43

Nej det er ikke den, selv om det også er en absolut fed melodi :)

Olrik

Fra : Jacob E.

Dato : 07-07-05 10:28

me@nowhere.not wrote:
> [...]
> alt jeg kan huske er denne tekst :
>
> "Let's make love like they do in the movie show, when the music is

Anna: "Like they do in the movies" 1981

Kan høres fra ca. 1 september i dette program:

http://defede80ere.dk

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : me@nowhere.not

Dato : 08-07-05 16:21

Damn synd at du ikke ved hvornår den bliver spillet ;), selvom jeg
også bor på Amager er det jo ikke sikkert at jeg er hjemme lige den
dag og den time !

Olrik

Fra : Jacob E.

Dato : 08-07-05 22:13

me@nowhere.not wrote:
> Damn synd at du ikke ved hvornår den bliver spillet ;), selvom jeg
> også bor på Amager er det jo ikke sikkert at jeg er hjemme lige den
> dag og den time !

??????

Mvh Jacob

Fra : me@nowhere.not

Dato : 08-07-05 23:32

Det jeg mente var at det ville være cool og vide hvor og hvornår !
Det står der jo ikke noget om på hjemmesiden elller ....

http://defede80ere.dk

Olrik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-07-05 23:40

me@nowhere.not skrev:

> Det jeg mente var at det ville være cool og vide hvor og hvornår !

Du fik da at vide omkring 1. september, du fik bare ikke noget at vide
om hvor eller hvilket år
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 09-07-05 00:31

me@nowhere.not wrote:
> Det jeg mente var at det ville være cool og vide hvor og hvornår !
> Det står der jo ikke noget om på hjemmesiden elller ....
>
> http://defede80ere.dk

Hold øje med hjemmesiden - mere info følger snart.

Mvh Jacob

Fra : me@nowhere.not

Dato : 09-07-05 13:51

Cool tak Jacob :)

Olrik

Fra : me@nowhere.not

Dato : 08-07-05 15:48

Hmmm så lige at der kom en bug eller to ind i den tekst jeg kunne ;)

"Let's make love like they do in the movie show, where the music is
soft and the lights are low"

Olrik